- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hallo,
Sorry dat ik het deze dagen erg druk had, alle methoden die ik heb gepost zijn door mijzelf gedaan en getest zoals ik in dezelfde post zeg, het zijn er meer dan genoeg getest en alleen de beste is gepost.
Bedankt.
Sorry dat ik het deze dagen erg druk had, alle methoden die ik heb gepost zijn door mijzelf gedaan en getest zoals ik in dezelfde post zeg, het zijn er meer dan genoeg getest en alleen de beste is gepost.
Bedankt.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Waarom is er geen verwijzing naar de kleur van de olie- en waterfase?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Ik ben niet gewend om ernaar te verwijzen, maar wat moet je precies weten?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Zoals wat is de kleur van de olie die naar de bodem scheidt? Mijn pmk is lichtbruin van kleur, dus ik neem aan dat de olie die eruit komt er ongeveer zo uit moet zien.
Wat is de kleur van de waterige laag na scheiding? De mijne is een soort lichtgeel groen.
Ik dacht dat het een standaardprocedure was om de kleur van je product te vermelden.
In ieder geval bedankt! Het zou erg nuttig zijn om iets terug te horen.
Kanttekening... als je zegt "dcm verdampen" bedoel je dan dat je het op een laag vuurtje moet laten zitten om te verdampen? Of heb je het over strippen onder vacuüm.
Bedankt
Wat is de kleur van de waterige laag na scheiding? De mijne is een soort lichtgeel groen.
Ik dacht dat het een standaardprocedure was om de kleur van je product te vermelden.
In ieder geval bedankt! Het zou erg nuttig zijn om iets terug te horen.
Kanttekening... als je zegt "dcm verdampen" bedoel je dan dat je het op een laag vuurtje moet laten zitten om te verdampen? Of heb je het over strippen onder vacuüm.
Bedankt