Helemaal mee eens LOL, maar ik heb een manier gevonden om de natriumethylsulfaatmethode te omzeilen die vrij goed werkt op deze manier en als je vertrouwd bent met het werken met diethylsulfaat en het niet erg vindt om een doos te maken om aan een reciprozaag te bevestigen als schudapparaat, werkt dat ook vrij goed. Maar als je natrium-ethylsulfaat gaat maken, volg je alle normale stappen behalve het gebruik van natriumhydroxide. Ik kan je een link geven naar een lange procedure over een onderzoek dat ze hebben gedaan naar het maken van natrium-ethylsulfaat en aan het eind zeggen ze dat je je bekerglas dagen moet laten staan om te wachten tot het slib is bezonken. Als je echter een echt goede vacuümpomp hebt en je kunt een diep, laag vacuüm trekken, dan kun je, zodra je de ethanol hebt afgegoten die vrij helder zal zijn, heel voorzichtig destilleren omdat natriumethylsulfaat snel ontleedt bij elke temperatuur die veel hoger is dan kamertemperatuur. Zuig de ethanol diep vacuüm en laat natriumethylsulfaat achter. Het is niet de goedkoopste methode omdat de alcohol vanaf het begin watervrij moet zijn, 200 proof zonder denaturerende troep. Het kostte me ongeveer honderd dollar voor een liter om het uit te testen. Maar ik kan zo'n diep vacuüm trekken dat de ethanol er al bijna uit gedestilleerd was voordat ik zelfs maar Heat toepaste. Toen ik eenmaal zag dat het verzadigd was, heb ik het vanaf dat punt gewoon laten drogen. Met deze methode krijg je slechts een halve mol SES per 1 mol geconcentreerd zwavelzuur en 1,375 mol ethanol. Het zuur en de ethanol moeten te allen tijde onder de 20 graden Celsius worden gecombineerd om neveneffecten te voorkomen en als ze eenmaal samen zijn, gooi je het minimaal 12 uur in de koelkast om de reactie te voltooien. Doe niets van die onzin die je online ziet over verhitten tot 140 of wat dan ook. Ik heb een link naar de hele procedure die het uitlegt en het is grondig gedaan alleen voor natriumethylsulfaat. Als je een grootschalige centrifuge zou kunnen maken, ik bedoel zelfs een colaflesje dat je aan een touwtje hangt en dat ding een tijdje boven je hoofd laat slingeren, zou je een nog hogere opbrengst kunnen krijgen. Maar in het artikel staat precies hoeveel alcoholische natriumhydroxideoplossing je moet gebruiken om het zuur te neutraliseren en natriumethylsulfaat te maken. Dit vergt gewoon wat geduld en als je er een uur of twee per dag mee kunt spelen, heb je genoeg om genoeg nitroethaan te maken voor op zijn minst persoonlijk gebruik. Ik ben er absoluut zeker van dat iemand het op grote schaal zou kunnen maken, maar ik rommel alleen voor persoonlijk gebruik. Ik heb het een beetje uitgelegd, maar als iemand de link wil hebben, vraag het dan en ik zal hem vinden.