Metamfetamin från amfetamin Syntesrapport (med framgång och slutliga foton)

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Det finns ingen video och inte heller i Rhodium.
Kan du använda våra forumresurser? Det finns ingen video men vi har mer detaljerade artiklar som denna. Även den här. Jag skrev en artikel för forummedlemmar men du kan inte använda Sök... Det gör ont.
 
Last edited:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
LOL, ja, förlåt :). Jag menade inte att såra dina känslor. Jag ska välja rätt resurs i framtiden!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Jag undrade exakt samma sak ... dessutom tvivlar jag mycket på att kristaller av den storleken kan produceras i ett hemlaboratorium, och om så är fallet ... dela din metod ... här kan jag bara se bilder av den färdiga produkten, ... snälla dela metoden
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Jag undrade exakt samma sak ... dessutom tvivlar jag mycket på att kristaller av den storleken kan produceras i ett hemlaboratorium, och om så är fallet ... dela din metod ... här kan jag bara se bilder av den färdiga produkten, ... snälla dela metoden
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28

De sätt och metoder som jag följde är de som jag skrev i artikeln. Jag har inte gjort några extra steg. Vänligen läs och kommentera i enlighet med detta.

 

Chrome

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 10, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Antingen vet du inte vad du gör och följer bara ett "recept" eller så vill du inte att människor ska räkna ut saker, du undviker frågan om kristallerna och det nämns inget i de inlägg du länkade om enantiomerer eller till och med separera dem. det finns inget sätt att racemisk meth gör skärvor än mindre den storleken på kristaller som bara ren d-meth gör och det behöver veckor att växa. Och du nämnde inte / antydde om att separera dem isomerer. Kanske bara kanske du gjorde det här inlägget för att ge trafik till ditt andra inlägg som du säljer din "produkt".
 

Chrome

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 10, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
ta inte saker personligt men du sa
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jag är inte mycket av en kemist men jag skulle vara nyfiken på att veta om dessa skärvor tenderar att blixtra vid en relativt låg temperatur eftersom de ser ut som en liknande produkt jag hade som inte mottogs väl eftersom den skulle blixtra mycket snabbt. Även ni i Europa cirklar inte skulptera det som ost du kommer att få massiva skärvor på detta sätt.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
nodvur7laj-jpeg.6518
5TNe3hHbV6
 
Last edited by a moderator:

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Det här är en shard gentlemen.
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28
...
Bro wtf är det 😂😂
NİCE SHARDS ... jävla bro ...
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Ja, vi får dessa ganska regelbundet nu använder folk dem för att visa folk vilken fantastisk skit de har
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Vad har du att säga om min?
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Problemet är förekomsten av ispropylbenzamin. Det går inte riktigt att skilja från metamfetaminskärvor på ett vanligt foto och används ofta av skumma återförsäljare för att skära och förfalska en bra produkt. Jag hoppas verkligen att det inte är vad vi tittar på här? För det skulle vara riktigt lågt, att använda ett perfekt bra och professionellt forum för att marknadsföra skitsnack på skitstövlar.
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28
Jag behåller ett prov av produkten på bilden.
Om du hävdar att mina produkter är falska, skicka mig några testartiklar. Jag kommer att klara det test du vill ha och lägga till det som en video till det här ämnet. Jag gillar inte när mitt namn nämns med bedrägeri och oärlighet. Detta är ett professionellt forum. Och rykte spelar roll. :)
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Jag kan inte riktigt se vad det skulle bevisa. Det skulle vara mer tillförlitligt om du kunde ge en detaljerad och illustrerad beskrivning av din kristalliseringsprocess. Men det är coolt, du förnekar att det är färdig isopropylbenzamin som vanligtvis kommer i ungefär de storlekarna om du köper det från Kina. Jag har inte riktigt någon anledning att tvivla på dig, så bra jobbat!
 

Mr.Blanks00

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
43
Reaction score
19
Points
8
Om jag gissar att du gör en bra kristall genom att hälla en lösning av metamfetamin, meth i acetonis, så kommer kristallen att vara vacker så där, förlåt, jag antar bara att det är sant.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Gör dig själv en tjänst och radera bilderna som visar dina tatueringar :)

Du vill inte att de ska hamna i en övervakningsfil hos FBI som kopplar ägaren till dessa tatueringar till narkotikatillverkning
 

doyourbest

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 23, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Från olja till kristall

trevligt arbete!!
Jag hörde om det var möjligt.
aldrig se ppl gör på gatorna eller höra de gör

trevligt !!!
 
Top