Metamfetamin från amfetamin Syntesrapport (med framgång och slutliga foton)

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28

Hej på er alla igen efter en lång tid.

Idag kommer jag kort att beskriva min framgång i syntes och vilka steg jag följde. Jag är ledsen att jag inte kommer att hålla länge.
Jag vet inte vilka kemikalier du har och vilka material du har, men eftersom jag bor i Turkiet, det fattigaste landet i Europa, pressade jag möjligheterna mycket. Eftersom alla kemikalier som säljs här är "kontrollerade kemikalier" var jag tvungen att göra syntesen över p2p, så det tog lite tid, men det var rent.
Jag kommer att skriva alla synteser jag gjorde steg för steg med deras länkar. Jag gjorde aldrig något extra förutom synteser i forumet. Jag gjorde metamfetaminet du ser på bilden bara med de saker som skrivits på forumet, det finns absolut ingen extra process.
!!

1: Det första jag gjorde var att syntetisera p2p. När du gör detta, var försiktig med dina glasmaterial. I vakuumdestillationsprocessen fanns det en spricka i min återflödeskondensor och mitt glas sprängde helt och blev oanvändbart.
(Syntes: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...p2p-from-benzaldehyde-with-mek-1kg-scale.187/)

2: Efter P2P-syntesen kommer du att konvertera den till amfetamin. Jag hade inga problem när jag gjorde denna syntes, var bara försiktig, jag hade yrsel.
(Syntes: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...amphetamine-from-p2p-phenyl-2-propanone.1378/)

3: När du har konverterat det till amfetamin kommer du att konvertera det till metamfetamin. Jag hade inga problem här heller.
(Syntes: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...hamphetamine-synthesis-from-amphetamine.1671/)

4: detta steg är din magiska artikel. İCE MANUFACTURİNG
(Syntes: http:/ /bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ne-crystallization-and-ice-manufacturing.465/)


för attförklara kortfattat.


P2P > Amfetamin > Metamfetamin > İCE MANUFACTURURİNG

Tack till ägarna av syntesen. Ett särskilt tack till G.Patton för att han svarade på alla mina dumma frågor. Slutligen, innan du frågar, ja, tatueringen på min arm är ett reaktionsschema. En av G.Pattons synteser.

Om du har en fråga i ditt sinne är jag redo att svara på den, jag ville inte skriva länge.
 

Attachments

  • TBsubiNZyv.mp4
    9.6 MB · Views: 441
  • 2CifMwAIt9.jpeg
    2CifMwAIt9.jpeg
    449.6 KB · Views: 893
  • xcHlA3O69M.jpeg
    xcHlA3O69M.jpeg
    507.8 KB · Views: 815
  • Jb3iIPonzW.jpeg
    Jb3iIPonzW.jpeg
    363.3 KB · Views: 756
  • vCD7NQ5OJG.jpeg
    vCD7NQ5OJG.jpeg
    443.9 KB · Views: 759
  • VXBS5uGTx8.jpeg
    VXBS5uGTx8.jpeg
    447.4 KB · Views: 803
  • 4Kwo7xiqWe.jpeg
    4Kwo7xiqWe.jpeg
    520.8 KB · Views: 779
  • D0i17TVsjb.jpeg
    D0i17TVsjb.jpeg
    583.4 KB · Views: 732
  • qwjMnYk1EW.jpeg
    qwjMnYk1EW.jpeg
    591.7 KB · Views: 769
  • BF0z8Z6a1L.jpeg
    BF0z8Z6a1L.jpeg
    574.3 KB · Views: 867

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Fina skärvor! Men varför gå från P2P --> amfetamin --> meth när meth-syntes direkt från P2P är lätt och mer högavkastande? Verkar som extra steg.
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28
hej Docx. metylamin krävs för de steg du nämnde. Jag följde den här vägen eftersom möjligheterna är begränsade i Turkiet och jag inte har tillgång till vissa kemikalier. Jag delade med mig av dessa steg eftersom jag trodde att det skulle vara användbart för andra kemister i Turkiet.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Problem med metylamin
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Ok :). Metylamin är dock ganska lätt att syntetisera själv. Men det är naturligtvis en fråga om skala.
Och naturligtvis också: tack för att du delar dina resultat! FANTASTISKA skärvor, som jag sa. Hur lång tid tog kristalliseringen och använde du några speciella knep för att få dem så stora? När jag har sett sådana skärvor har de varit isopropylbenzamin. Så hatten av!
 

Dragovich

Turkey Dealer
Resident
Joined
Apr 30, 2022
Messages
14
Reaction score
148
Points
28
Ja, det är det
 

madsci

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 17, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Vilka lösningsmedel och förhållanden har du använt?
Hur lång tid tog det att få dem att växa till den storleken?
Vad är kristallernas smältpunkt?
 

Sabatier

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2022
Messages
6
Reaction score
9
Points
3
Bra jobbat! Det där är några av de största (oförfalskade) kristaller jag någonsin har sett. Ja, berätta gärna vilka lösningsmedel och proportioner som användes för omkristalliseringen. Grattis till din framgång och tack så mycket för att du delar med dig!
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Fin tatuering är den äkta? :D
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Det är bara att ta reda på det själv :D
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
har du video / metod för att få meth från p2p och metylamin?
 

madsci

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 17, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
en annan fråga använde du amfetaminet från p2np direkt för att göra meth eller extraherade du d-amfetamin och omvandlade sedan till meth? eller separerade du d-meth senare?
 

Dxrk

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Skulle vara bra, letar efter detta också
 
Top