- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
- Reaction score
- 43
Wat is het probleem met dit product? Het is van topkwaliteit en heeft de lagen van gebroken leisteen. Als mensen denken dat het nep is, hebben ze stenen in hun hoofd. Het uiterlijk van gebroken leisteen komt alleen voor bij pure D-meth en dit ziet eruit alsof het een heel langzame herkristallisatie heeft ondergaan. Het is dus met liefde en tijd gedaan en niet gehaast of bevroren met freon of vloeibare stikstof.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
Wow BTC baas het lijkt erop dat een van je slachtoffers wat papierwerk heeft dat zegt dat je een leugenaar bent. Ik heb je troep laten testen, dus het maakt deze leugen die je hier vertelt laylughable en maakt het heel duidelijk dat je nergens troep zou moeten verkopen. Je bent gewoon een oplichter. In plaats van ze te ghostgen denk je dat je echt slim bent en stuur je ze onzin. Ik weet niet hoe BB denkt over oplichters, maar labtest verkoopt me dat ik nooit zaken met je zal doen en als ik iemand anders de fout zie maken je te vertrouwen, zal ik ze onmiddellijk inlichten. Uitschot.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
"Wat is er aan de hand, je zou niet moeten kunnen zien dat ik je bedrieg?" Is dat wat je bedoelde. Je had niet op het lab gerekend, hè?