Tsjechische methamfetamine (ook bekend als pervitine) vs. crystal meth

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Een heel belangrijk ding over Tsjechische pervitine dat tolueen gebruikt. Op Tsjechische straten krijg je voor 90% nat spul dat tolueen bevat. Dit heeft een "quick heat" effect bij het aanbrengen. Met crystal meth scherven voel je "knijpen" vanwege HCL. Tsjechische pervitine bevat ook veel ongebalanceerde restjes (fabrikanten hier geven geen fuck om zuiverheid) ... zoals jodium en soms zuur uit batterijcellen. (Dit kan schadelijk zijn voor het leven!)
+Het komt ook vaak voor dat je "oververhitte bruine troep" vindt die je lang kan ophouden...
Tsjechische pervitine heeft niets met zuiverheid te maken, maar je kunt je in ieder geval sneller voelen dan 90%+ meth.
Pure meth is glad. Pervitin is als schuurpapier en scherp.

Ik heb veel soorten meth gebruikt. Tsjechische troep is gekker en ook veel gevaarlijker.

Tsjechische drugsverslaafden willen meestal geen pure kristallen, omdat ze zich dan niet goed voelen.
Ik heb nu net Crystal uit Nederland, maatjes hebben niet genoeg...
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Het is jammer dat er geen gedetailleerde procedure is voor het Tsjechische meth koken.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
36
Reaction score
25
Points
18
Wat bedoelt u? Ik begrijp dat het standaardproces op basis van (pseudo)efedrine pillen met behulp van rode fosfor en jodium goed gedocumenteerd is, zowel in de literatuur als in video's hier op BB.
 
View previous replies…

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Toen ik het hier las, dacht ik eerst dat het grappig was, maar nu ik erover nadenk, maakt alles wat je hier schrijft me absoluut bang en begrijp ik het eindelijk.

Ik kom uit Tsjechië en ik kook al bijna 10-12 jaar actief, en daarvoor help ik al sinds mijn 15e-16e regelmatig twee meesters van de oude school, die al sinds mijn geboorte koken.


Wat jullie hier allemaal schrijven is halve onzin of eigenlijk gewoon theoretische scheikunde waar je niets aan hebt.


Ik ben hier al meer dan een jaar op zoek naar wat hogere kennis, ik ben enthousiast verrast door hoe slim de mensen hier zijn, die alles weten en kunnen.


Ik had een tijdje het waanidee dat ik maar een inferieure kok was die alleen wat algemene kennis van scheikunde had... koste wat het kost wilde ik andere manieren leren dan de onze, de Tsjechische...


Nu verbaast het me helemaal niet dat hier op de drugsmarkt mensen een of ander product aanprijzen en tegelijkertijd niet eens weten hoe de echte PIKO werkt en ruzie maken met een of twee mensen die gelijk hebben dat het niets waard is.


Ik was op zoek naar iets dat niet bestaat... Ik vond het eigenlijk - mijn trots.

en stop met het PERVITINE te noemen, zo noemde de firma Temler Werke het tijdens de Tweede Wereldoorlog.


WIJ HEBBEN PIKO, STELLETJE KLOOTZAKKEN :-*
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
36
Reaction score
25
Points
18
Chill gast, we zijn blij dat je er bent. De meesten van ons hier hebben nog nooit gekookt, hebben geen formele opleiding in organische chemie en beweren of beweren ook niet anders. Elk advies of bewering met betrekking tot de kok buiten video tutorials of uitgebreide schrijf-ups moet met een grote korrel zout worden genomen.

Als je iets voor de gemeenschap wilt doen en je recept wilt delen, of bepaalde aspecten van het koken wilt bespreken (verhoudingen, timing, ingrediënten snel/langzaam toevoegen, enz. Dat kan hier in deze thread of op https://bbgate.com/b/Czech/ of waar je maar wilt.

Wat betreft de naam, ik heb "pervitin" gebruikt als de semi-formele naam die het meest gebruikt wordt in nieuws en literatuur die het beste zou zijn voor een Engelstalig publiek.
 
Top