PMK-oliesyntese fra PMK (CAS 28578-16-7 voksform) i stor skala

Bennyboy88

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2022
Messages
14
Reaction score
4
Points
3
Med et forhold på 1:10. Det filtrerede produkt skal være meget rent.

Det pulver, jeg henviste til, er den fine krystal fra den frysende actonblanding. Brug derefter disse filtrerede krystaller og smelt med h20 igen. Det er korrekt. Tak skal du have.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hej, jeg har fået en meget lille mængde pulver,

Jeg fik meget lille mængde pulver efter krystallisering i acetone er for det meste store krystalstykker, og jeg filtrerer dem ja.
 

Zarder

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 17, 2022
Messages
39
Reaction score
7
Points
8
Hej, så den metode, der er beskrevet i begyndelsen af denne tråd, virker? Og vakuumdestillerer man ketonen for at rense den bagefter? Er det nødvendigt?
 

Zarder

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 17, 2022
Messages
39
Reaction score
7
Points
8
Hvad med den enol, der er tilbage?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hej, ja, den er her stadig, fordi den virker. Ja, det er værd at destillere før yderligere syntese.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Jeg tror, at nogen har spurgt om dette, men jeg har ikke set noget svar. Kan mængden af vand reduceres i det indledende trin, mens alle andre forhold forbliver de samme? Og kan man bruge diethylether i stedet for dcm til alle anvendelser af dcm her?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hejsa,

Hvis du reducerer vandmængden, vil olien muligvis være mindre ren, hvis du erstatter DCM med ether, er det ikke noget problem.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Tak for det! Jeg tvivler på, at jeg nogensinde ville gå i denne skala, men jeg ville nok bare rense det med bisulfitafhængighed, jeg tror, at det fungerer med ketoner.
 

joejoe

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 1, 2022
Messages
37
Reaction score
3
Points
8
Hej, betyder put 47, at man tilsætter aluminium? Hvad er serveringsstørrelsen?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Aluminium? Jeg tror, du forveksler det med en anden tråd.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Vi har i mange år beskæftiget os med produktion af phenylethylaminer.
MDMA - høj renhed og ingen urenheder.
Vi får den substituerede keton fra methylglycidat.
Vi bruger flere teknologier i produktionen af MDMA.
Den resulterende keton efter hydrolyse af glycidat destillerer vi fraktioneret under vakuum.
Den oprensede keton blandes med methylamin og tørres fra det dannede vand. Den resulterende imin reduceres til amin.
Vi vælger basen og destillerer fraktioneret under vakuum.
Alle stoffer, der jager til den ønskede temperatur, kasseres. Den ønskede fraktion opsamles og neutraliseres i ether med trimethylchlorsilan.
Det resulterende salt filtreres på centrifuger og vaskes med acetone af kemisk kvalitet.
Derefter filtreres det igen, tørres, og der dannes krystallisering på basis af blandinger af alkoholer.
De genvundne krystaller vaskes igen med ether for at tørre hurtigt.
En cyklus på 4 dage giver dig mulighed for at få fra 50 kg færdig MDMA.
Vi er altid klar til at samarbejde med producenter og engroskøbere.
Vi kan garantere kvaliteten af vores produkter og tjenester.
 

Attachments

  • J6RuSK3hGI.jpg
    J6RuSK3hGI.jpg
    5.1 MB · Views: 594
  • ZYqVuL5Ee4.jpg
    ZYqVuL5Ee4.jpg
    4.5 MB · Views: 177
  • IlRDvarkum.jpg
    IlRDvarkum.jpg
    3.8 MB · Views: 163
  • ZOxpUFsWoa.jpg
    ZOxpUFsWoa.jpg
    5.6 MB · Views: 540
  • A6OVtvEdwc.jpg
    A6OVtvEdwc.jpg
    5.8 MB · Views: 570
  • 5y6EMHLsY1.jpg
    5y6EMHLsY1.jpg
    7 MB · Views: 633

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Som vi kan se, har jeg i 1 cyklus 31 liter MD-keton med en samlet vægt på ca. 37,5 kg.
Det næste billede er et filtreret MDMA-salt.
Det næste billede er vakuumtørring af en MDMA-krystal.
Og krystallen efter tørring.
Som et resultat får vi en snehvid krystal af MDMA-hydrochlorid med et udbytte på 40-43 kg, hvilket med mol er mere end 85-90% + udbytte for keton.
 

Attachments

  • HP3AeuwLDi.jpg
    8 MB · Views: 616

CryptedMind

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1

hej igen, bare for at være sikker, har jeg brug for en mere omfattende forklaring på et par punkter, jeg brugte med succes Fring-metoden, den du nævner her med et link, og din der er en ting, jeg har brug for at være sikker på, før jeg prøver / taber noget, så:

i det sidste trin vasker han bare med NAOH, og den resterende olie er vakuumdestilleret for at slippe af med vandet i det, men du tilføjer i stedet DCM, så spørgsmålet er, jeg antager, at det er en ekstraktion i DCM, så destillerer du for at få ren olie, ikke? jeg mener, at olien går til DCM, en normal ekstraktion?

så trinnet er i stedet for at vaske med naoh og kassere vandlaget og derefter destillere for at slippe af med vand, efter at du har vasket med bicarbonat, adskiller du ikke noget lag? Du tilføjer bare DCM og beholder derefter dette DCM-lag for at destillere efter? Jeg tror, jeg forstod, og lyder logisk, men jeg foretrækker at læse det fra dig, så lad mig vide det....
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
FORBEDRING AF UDBYTTE

Det er muligt, at mange mennesker tænker på det eller endda gør det, faktisk ved jeg ikke, hvorfor jeg ikke skriver det i processen her, for jeg gør det hver gang hahahah

Punkt 8. "Kassér det øverste vandlag" FEJL er altid resterende olie i vandlaget, så for at forbedre olieudbyttet skal vi udtrække olien fra dette lag.

Fremgangsmåde:

- Tilsæt NaOH+H2O-opløsning til vandlaget, indtil PH 12.
- Tilsæt DCM til blandingen, rør rundt, og lad lagene skilles ad.
- Kassér det øverste lag.
- Tilsæt det nederste lag til det nederste lag, der blev adskilt i punkt 12.
- Før punkt 13 kan du eventuelt tørre og filtrere blandingen.

Undskyld, at jeg glemte at tilføje det før!
 

J-man

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 8, 2022
Messages
21
Reaction score
4
Points
3
Hej alle sammen, undskyld, men er udgangsmaterialet her, denne PMK-voks. Er det bare paraffin, Piperonyl Methyl Ketone PMK? Eller er denne PMK-voks noget helt andet? Tak :)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hej, der er et CAS-nummer i overskriften
 
View previous replies…

J-man

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 8, 2022
Messages
21
Reaction score
4
Points
3
Jeg må være dum eller bare blind, men jeg er stadig forvirret ... bortset fra at jeg kan se, at PMK står for Piperonyl Methyl Ketone ... så det er rigtigt, ikke? PMK-olie fra PMK-voks (Piperonyl Methyl Ketone) er det samme stof, der er i stearinlys og lignende? Også kaldet paraffinvoks? Er det korrekt?

 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Voksform betyder, at dette stof ligner voks. Det er et slangnavn. Der er ikke noget fælles med voks fra stearinlys, lol.
 

J-man

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 8, 2022
Messages
21
Reaction score
4
Points
3
Et andet spørgsmål er vel, om PMK glycidate oil er det samme som PMK Piperonyl Methyl Ketone? Jeg har kigget, men er stadig usikker, da der er mange svar, der siger, at Piperonyl Methyl Ketone er PMK? Tak :)
 

J-man

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 8, 2022
Messages
21
Reaction score
4
Points
3
Så denne PMK, du starter med her - (PMK glycidatolie) er forskellig fra PMK Piperonyl Methyl Ketone... du ender med PMK Piperonyl Methyl Ketone (MDP2P) (4676-39-5) efter at have lavet denne PMK-oliesyntese!
Haha mand... Gode tider 🤣
 
Top