Her er min sidste præstation at få det til at krystallisere naturligt i den molekylære form af selve krystallen. Mere rent umuligt!!! ;-)
Virker håndlavet, men tro mig, det er naturligt dannet!
Meget flot arbejde. Hvilken proces bruger du til at fjerne den sorte tjærelignende urenhed? Selv på snehvide krystaller dukker den op ved efterfølgende omkrystalliseringer, og slutproduktet bliver ret mørkt.
En af mine meget tidlige synths, dengang det kun gav mening at fremstille produkter af denne renhed, men der er desværre ikke ret mange, der værdsætter det for, hvad det er ... desværre.
Det var dengang, jeg lavede synthesizere som en passion, og det var vildt at blive låst inde i laboratorier og få besked på at lave lilla lort.
Den smukkeste MDMA, jeg nogensinde har set. Er det MDMA HCL? Hvordan gør du det så gennemsigtigt? Jeg kan lave MDMA HCL rent hvidt, det er ikke svært. Men jeg kan stadig opnå høj gennemsigtighed.
Jeg kalder dem helbredende sten, og hvis nogen undrer sig, brugte jeg Dh20 og en tyngdekraftsseparationsmetode, som jeg lærte for et stykke tid siden inspireret af JOR.
MDMA fra 28578 giver mere mørkebrune eller lysegule krystaller via al/hg-gasser.