- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hej på dig,
Tyvärr var jag väldigt upptagen dessa dagar, alla metoder som jag publicerade har gjorts och testats av mig själv som jag säger i samma inlägg, det är fler många av dem testade och bara den bästa publicerade.
Tack och lov.
Tyvärr var jag väldigt upptagen dessa dagar, alla metoder som jag publicerade har gjorts och testats av mig själv som jag säger i samma inlägg, det är fler många av dem testade och bara den bästa publicerade.
Tack och lov.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Varför finns det ingen hänvisning till färg på olje- och vattenfaserna?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Som vad är färgen på oljan som separerar till botten? Min start pmk är typ av en ljusbrun färg så jag antar att oljan som renderar ut bör se ut så.
Vad är färgen på det vattenhaltiga skiktet vid separering? Min är en slags blekgulgrön.
Jag trodde att det var standardförfarande att nämna färgen på din produkt.
Hur som helst, tack! Det skulle vara till stor hjälp att höra tillbaka.
Sidonot ... när du säger "avdunsta dcm" menar du faktiskt att låta den sitta med låg värme för att avdunsta? Eller pratar du om att strippa det under vakuum.
Tack
Vad är färgen på det vattenhaltiga skiktet vid separering? Min är en slags blekgulgrön.
Jag trodde att det var standardförfarande att nämna färgen på din produkt.
Hur som helst, tack! Det skulle vara till stor hjälp att höra tillbaka.
Sidonot ... när du säger "avdunsta dcm" menar du faktiskt att låta den sitta med låg värme för att avdunsta? Eller pratar du om att strippa det under vakuum.
Tack