- Reaction score
- 13
1 göra lite hemarbete
UV Fluorescerande svart ljus BL 12 tum (full längd) Ersätt glödlampa 8Watt T5 UVA
2 20%av den totala vikten av produkten dh20 omkristallisering t.ex. 1000g MA tillsätt 200g dh20 värme lösa upp sedan placera under UV svart ljus
Och jag säger dig rakt, försök inte förringa mig och försök få mig att se ut som om jag inte vet vad jag pratar om ok
Jag kommer till denna gemenskap med 20 års erfarenhet och jag behöver inte kopiera och klistra in Fester-skitsnack för svar ok
Jag har arbetat i laboratorier över hela världen.
UV Fluorescerande svart ljus BL 12 tum (full längd) Ersätt glödlampa 8Watt T5 UVA
2 20%av den totala vikten av produkten dh20 omkristallisering t.ex. 1000g MA tillsätt 200g dh20 värme lösa upp sedan placera under UV svart ljus
Och jag säger dig rakt, försök inte förringa mig och försök få mig att se ut som om jag inte vet vad jag pratar om ok
Jag kommer till denna gemenskap med 20 års erfarenhet och jag behöver inte kopiera och klistra in Fester-skitsnack för svar ok
Jag har arbetat i laboratorier över hela världen.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 4
20 års erfarenhet har lärt dig att sätta en blacklight på en vattenlösning av metamfetamin för att selektivt kristallisera d-metamfetamin? Publicera den skiten i Nature journal kompis, det är banbrytande. Vilken selektivitet - om jag ignorerar all annan nonsens för en minut - skulle ett UV-ljus ha på D-meth-molekylen mot L-meth? Ingen, eftersom den exciteras exakt likadant, den har alla samma fysiska egenskaper.
Jag vet inte varför du försöker ta dessa människor i din fantasivärld men det är skamligt att vara ärlig.
Jag vet inte varför du försöker ta dessa människor i din fantasivärld men det är skamligt att vara ärlig.
- Reaction score
- 8
1. 1000g MA dess fria bas eller HCl ?
2. dh20 - är detta destillerat vatten?
2. dh20 - är detta destillerat vatten?
↑View previous replies…
- Language
- 🇩🇪
- Reaction score
- 16
- Deals
- 1