- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
var är min beställning? jag beställde 100g kokain fick bara 98.5g jag beställde heroin från valentino kartell och fortfarande inte fått det ännu????? har meddelat honom på session. genom e-postmeddelanden inget svar!
- Reaction score
- 20
Vi borde göra en lista över alla pengar han har lurat till sig vid det här laget... Jag är ledsen, broder.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
@NoCutt har du kanske fått ett bevis av kunden? Jag tror på vad du säger men ett bevis skulle hjälpa!
@HEISENBERG
@HEISENBERG
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
Det förvånar mig inte. Aaron erkände för mig att han säljer fentanylspetsad oxikodon
- Reaction score
- 3
- Reaction score
- 17
Ugh vad pratar du om det är du som skrev båda sidor av konversationen ... först och främst vem i sitt rätta sinne skulle lägga ut all denna information där ute i de offentliga forumen för alla att se?
Varför är det här kontot (dessa konton), inte förbjudet från webbplatsen ännu?
Du är för okunnig för att förstå varför en genomsnittlig kille kan upptäcka din bedrägliga natur från en mil bort.
Varför är det här kontot (dessa konton), inte förbjudet från webbplatsen ännu?
Du är för okunnig för att förstå varför en genomsnittlig kille kan upptäcka din bedrägliga natur från en mil bort.
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
Den skärmdump som visas är en skärmdump från en konversation mellan Cut och ett av aarons offer