TILL ALLA SOM TROR ATT VÅR ORGANISATION ÄR BEDRAGARE
Det här är chefen för hela organisationen som talar
För det första vill jag säga tack till alla som har visat Valentino Cartel Support under denna tuffa patch och vi ville låta dig veta att ditt stöd inte går obemärkt förbi, vi uppskattar verkligen var och en av er.
Nyligen har vi sett några hatfulla, negativa kommentarer om vår organisation som gör oss upprörda att se, vi förstår alla dina frustrationer, men det är inte trevligt att se våra lojala kunder vända sig mot oss efter en felaktig handling.
För att klargöra saker och ting har den medlem som drev denna sektor av verksamheten arresterats och hans session, prototnmail och telegram har alla äventyrats. Uppgifterna på hans enhet är krypterade så var inte rädda, ni är inte i fara, men framöver känner vi att det är bäst att använda en annan e-postadress. På grund av förlusten av meddelandetjänsterna har den nya medlemmen som har tilldelats för att hantera denna sektor ingen tidigare information, så allt han gör nu är helt nytt för honom. Det innebär att han inte känner till någon av de gamla kunderna eller någon av deras beställningar, och det är därför han ber folk om bevis på betalning och meddelandehistorik med den gamla medlemmen. Varje person som beställde tilldelades ett ordernummer som loggades på hans telefon. När han talade med förpackningsteamet kunde de på så sätt ge ut spårningsnummer i enlighet med detta. Efter gripandet av den här medlemmen har vi förlorat väldigt mycket information, och just nu försöker vi samla in så mycket som möjligt så att vi kan rätta till problemen. Det andra problemet är beslag, många av våra paket som har skickats ut har nyligen beslagtagits och våra huvudlager i Frankrike och Tyskland har stängts ner, vilket ytterligare hindrar vår organisation. De senaste tre veckorna har varit extremt jävliga om jag ska vara ärlig mot er.
Många av er har gjort kommentarer om att vi är bedragare, varför jag är transparent med er. Alla kunder som hjälper den här nya medlemmen att arbeta sig runt på den här webbplatsen kommer att uppskattas enormt. Även om jag just har sett att vi har blivit av med våra försäljningsrättigheter, vilket är synd att se. Vänligen maila oss för eventuella förfrågningar. Det viktigaste är att återställa det förtroende som hade byggts upp före detta. Vi strävar efter att göra det genom att ge alla högst 75% omskap beroende på deras situation. Vänligen maila oss med bevis på transaktionen, din ursprungliga order, hur mycket om något av det kom fram och din leveransadress. Vi ser fram emot alla nya affärsmöjligheter som kommer vår väg.
Information om beställningar som gjorts mellan den 25 september och den 2 oktober har gått förlorade på obestämd tid. Alla nya beställningar som gjorts från den 5: e när vi startade om verksamheten har behandlats såvida de inte har gjorts via bbgate-webbplatsen. Tack för att du förstår. Håll dig säker mitt folk.
Chefen