Hier is mijn laatste prestatie om het op natuurlijke wijze te kristalliseren in de moleculaire vorm van het kristal zelf. Meer puur onmogelijk!!! ;-)
Lijkt handgemaakt, maar geloof me zijn natuurlijk gevormd!
Heel mooi werk. Welk proces gebruik je om de zwarte teerachtige onzuiverheid te verwijderen? Zelfs op sneeuwwitte kristallen verschijnt het bij volgende herkristallisaties en wordt het eindproduct vrij donker.
Een van mijn allereerste synths, toen het nog logisch was om producten van deze zuiverheid te maken, maar helaas waarderen niet veel mensen het voor wat het is.
Dit was nog voordat ik synths maakte voor mijn passie, opgesloten zitten in laboratoria om paarse troep te maken was idioot.
De mooiste MDMA die ik ooit heb gezien. Is het MDMA HCL? Hoe maak je het zo transparant bro? Ik kan MDMA HCL zuiver wit maken, niet moeilijk. Maar ik kan nog steeds een hoge transparantie bereiken.
Ik noem deze helende stenen, voor wie het zich afvraagt: ik heb Dh20 gebruikt en een zwaartekrachtscheidingsmethode die ik een tijdje geleden heb geleerd, geïnspireerd door JOR.
MDMA uit 28578 levert meer donkerbruine of lichtgele kristallen op via al/hg vergast