- Reaction score
- 13
1 doe wat huiswerk
UV Fluorescerend Zwart Licht BL 12inch (volledige lengte) Vervang Licht Lamp 8Watt T5 UVA
2 20% van het totale gewicht van het product dh20 herkristallisatie bv 1000g MA voeg 200g dh20 warmteoplossen plaats dan onder UV black light.
En ik zeg het je rechtuit, probeer me niet te kleineren en probeer me er niet uit te laten zien alsof ik niet weet waar ik het over heb.
Ik kom naar deze gemeenschap met, 20 jaar ervaring en ik hoef niet te kopiëren en plakken Fester onzin voor antwoorden ok
Ik heb in laboratoria over de hele wereld gewerkt.
UV Fluorescerend Zwart Licht BL 12inch (volledige lengte) Vervang Licht Lamp 8Watt T5 UVA
2 20% van het totale gewicht van het product dh20 herkristallisatie bv 1000g MA voeg 200g dh20 warmteoplossen plaats dan onder UV black light.
En ik zeg het je rechtuit, probeer me niet te kleineren en probeer me er niet uit te laten zien alsof ik niet weet waar ik het over heb.
Ik kom naar deze gemeenschap met, 20 jaar ervaring en ik hoef niet te kopiëren en plakken Fester onzin voor antwoorden ok
Ik heb in laboratoria over de hele wereld gewerkt.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 4
20 jaar ervaring heeft je geleerd om een blacklight op een waterige meth-oplossing te zetten om selectief d-meth te kristalliseren? Publiceer die shit in het Nature tijdschrift vriend, het is baanbrekend. Welke selectiviteit - als ik alle andere onzin even negeer - zou een UV-lamp hebben op het D-meth molecuul versus het L-meth? Geen, want het wordt precies hetzelfde aangeslagen, het heeft dezelfde fysische eigenschappen.
Ik weet niet waarom je deze mensen probeert mee te nemen in je fantasiewereld, maar het is beschamend om eerlijk te zijn.
Ik weet niet waarom je deze mensen probeert mee te nemen in je fantasiewereld, maar het is beschamend om eerlijk te zijn.
- Reaction score
- 8
1. 1000g MA zijn vrije base of HCl ?
2. dh20-dit is gedestilleerd water ?
2. dh20-dit is gedestilleerd water ?
↑View previous replies…
- Language
- 🇩🇪
- Reaction score
- 16
- Deals
- 1