- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
een bug ontdekt.
1. Ik wil een bedrag storten in XMR dat is bevestigd.
2. ga naar ***/account/wallet/ en kies xmr --> storten
3. Dan kies ik een bedrag in EUR of USD. Dit bedrag wordt omgezet naar xmr op een of andere manier en adres gegenereerd.
4. Maar als ik naar dit adres een groter bedrag overmaak dan ik in stap 3 heb gekregen, wordt alleen het bedrag van stap 3 ontvangen: de rest verdwijnt.
1. Ik wil een bedrag storten in XMR dat is bevestigd.
2. ga naar ***/account/wallet/ en kies xmr --> storten
3. Dan kies ik een bedrag in EUR of USD. Dit bedrag wordt omgezet naar xmr op een of andere manier en adres gegenereerd.
4. Maar als ik naar dit adres een groter bedrag overmaak dan ik in stap 3 heb gekregen, wordt alleen het bedrag van stap 3 ontvangen: de rest verdwijnt.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
13 Apr
We werken aan de mogelijkheid om een vrije hoeveelheid aan te vullen, zonder een specifieke hoeveelheid te genereren.
Als je een dergelijke situatie hebt, neem dan contact met me op en we zullen het oplossen.
Als je een dergelijke situatie hebt, neem dan contact met me op en we zullen het oplossen.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Het probleem zit niet alleen in dit bedrag.
Nadat ik een betaling van mijn xmr portemonnee naar uw adres had overgemaakt, kon geen enkele andere transactie worden gedaan vanuit mijn portemonnee.
Elke poging om in te loggen met seed gaat voor altijd naar de synchronisatie.
technisch gezien kan ik wel inloggen op mijn account, maar ik kan mijn bedrag niet synchroniseren en geen activiteiten uitvoeren. het ziet er dus uit als 'in behandeling' of 'geblokkeerd'.
Ik weet niet wat de reden is, maar ik veronderstel dat dit probleem gerelateerd is aan deze betaling, aangezien het onmiddellijk verscheen.
Nadat ik een betaling van mijn xmr portemonnee naar uw adres had overgemaakt, kon geen enkele andere transactie worden gedaan vanuit mijn portemonnee.
Elke poging om in te loggen met seed gaat voor altijd naar de synchronisatie.
technisch gezien kan ik wel inloggen op mijn account, maar ik kan mijn bedrag niet synchroniseren en geen activiteiten uitvoeren. het ziet er dus uit als 'in behandeling' of 'geblokkeerd'.
Ik weet niet wat de reden is, maar ik veronderstel dat dit probleem gerelateerd is aan deze betaling, aangezien het onmiddellijk verscheen.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Waarom schrijf je me in privéberichten en hier? Laat me je morgen antwoorden en oefen je geduld.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Je antwoordde me in PM dat je de reden niet kent, daarom bracht ik deze kwestie voor een gemeenschappelijke discussie: Misschien hebben andere gebruikers hetzelfde probleem???
Ik denk dat het een serieus probleem is als ik een paar dagen geen toegang krijg tot mijn portemonnee sinds de overdracht naar een willekeurig adres.
Ik denk dat het een serieus probleem is als ik een paar dagen geen toegang krijg tot mijn portemonnee sinds de overdracht naar een willekeurig adres.
Last edited:
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Het is geen probleem aan onze kant, het is dat je portemonnee niet kan synchroniseren.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
ja, ik begrijp dat het een "algemeen probleem" is. maar nu gaat het al meer dan 48 uur door sinds de betaling met succes in uw portemonnee is gedaan.
toeval? niet zeker.
ik zeg niet dat het een probleem is dat opzettelijk aan jouw kant is gecreëerd... ahahah...
maar ik denk dat het te maken kan hebben met uw algoritme voor het genereren van adressen of iets dergelijks.
Laten we hopen dat ik krijg het gedeblokkeerd in 2-3 dagen: er zijn munten bevroren, ik kan zelfs niet een nieuwe bestelling plaatsen om mijn fckng wiet te kopenn((()
toeval? niet zeker.
ik zeg niet dat het een probleem is dat opzettelijk aan jouw kant is gecreëerd... ahahah...
maar ik denk dat het te maken kan hebben met uw algoritme voor het genereren van adressen of iets dergelijks.
Laten we hopen dat ik krijg het gedeblokkeerd in 2-3 dagen: er zijn munten bevroren, ik kan zelfs niet een nieuwe bestelling plaatsen om mijn fckng wiet te kopenn((()
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Wat voor soort portemonnee gebruikt u?
Je hoeft niet te antwoorden, je importeert gewoon de sleutels in een andere portemonnee en synchroniseert daar.
Je hoeft niet te antwoorden, je importeert gewoon de sleutels in een andere portemonnee en synchroniseert daar.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Bedankt bro. Ik zal een ander platform proberen om toegang te krijgen.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Oorspronkelijk werd het gemaakt op xmrwallet.com
Nou, ik heb een paar pogingen gedaan om mijn sleutels te importeren naar een andere portemonnee: mymonero app en web werden gebruikt met hetzelfde resultaat: synchronisatieprobleem.
Het lijkt erop dat mijn laatste transactie niet correct is verwerkt of iets dergelijks, ik weet het niet precies.
Nou, ik heb een paar pogingen gedaan om mijn sleutels te importeren naar een andere portemonnee: mymonero app en web werden gebruikt met hetzelfde resultaat: synchronisatieprobleem.
Het lijkt erop dat mijn laatste transactie niet correct is verwerkt of iets dergelijks, ik weet het niet precies.
Last edited:
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
UPD: eindelijk kreeg ik toegang tot mijn fondsen met een vreemde portemonnee "monerujo". Daarnaast kon ik nu alle gegevens synchroniseren.