- Reaction score
- 3
Ik heb het betalingssysteem voor monsters gezien, maar ik begrijp niet dat de koper het geld betaalt, dus wat gebeurt er als het product zijn hand niet bereikt?
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
25 Feb
Het is aan de koper om te beslissen wanneer hij het geld vrijgeeft aan de verkoper. Anders wordt de beheerder uitgenodigd voor de deal
↑View previous replies…
- Reaction score
- 3
- By Anhedonia35
De straf voor het meenemen van een chemische stof naar het land begint met 10 jaar gevangenisstraf, vind je het niet normaal dat ik deze scenario's opzet? Als ik zaken doe met de verkoper, geef ik hem zowel mijn geld als mijn adres. Als het product mij niet bereikt, ben ik mijn geld kwijt.Als de man het product opstuurt, maar het blijft hangen bij de douane, ben ik mijn geld kwijt en ga ik naar de gevangenis, denk je niet dat dit een belangrijk probleem is?
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
27 Feb
Wanneer je iets koopt of verkoopt dat verboden is, bestaat altijd het risico dat je geld en/of vrijheid verliest. Je moet over elke stap nadenken voordat je iets koopt en je bewust zijn van de risico's. Bereid het adres voor dat je aan de verkoper geeft. Ons escrow-systeem garandeert niet dat je niet in de problemen komt met de politie. Vraag forumgebruikers hoe je moet winkelen om mogelijke risico's te minimaliseren.