Cannabidiol (CBD) isomerisatie naar psychoactieve cannabinoïden

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
hoe maak je hasj van thc welke basis moet ik nemen voor hasj en in welke verhouding moet ik thc toevoegen dat ik krijg van cbd?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Ik denk dat de concentratie THC in hasjiesj in dit recept niet effectief is. we moeten minstens één op één hasjbasis en thc mengen om het product effectief te laten zijn. wat denk jij?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Verhoudingen moeten zeker worden veranderd. Ik kan geen advies geven over de exacte concentratie THC. Zoals ik weet, moet de concentratie thc in hasj tussen de 2 en 20% zijn.
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Door CBD te vervangen door CBDV of CBDP in een van deze conversies krijg je THCV & THCP.
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
hoe maak je thcp van cbd?
thcp is een zeer interessant product, ze zeggen dat het krachtiger is dan thcdelta9? wie heeft het ooit geprobeerd?
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Ik krijg regelmatig mensen dronken van 2,5 mg THCP. Het probleem is om van een 5-koolstof een 7-koolstof te maken, terwijl CBDP al een 7-koolstof is, dus gebruik CBDP in plaats van CBD en je bent klaar! Oh, en je produceert ook veel resorcinol uit deze reactie dus zorg ervoor dat je daar iets mee doet voordat je het consumeert...
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Waar kan ik kant-en-klare cbdp kopen?
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Google cannabidiphorol isolate of cannabidiphorol distillate denk ik.

Bewerk: Ik heb je een DM gestuurd.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hallo familie, ik heb de weg van HCL met tolueen gevolgd voor de isomerisatie van mijn CBD isolaat en ik heb een product verkregen dat er vrij goed uitziet, de kleur is zoals hieronder getoond in de foto's die ik ga publiceren, de consistentie is vrij stevig en het vormt zelfs harde kristallen bij het scheiden van een kleine hoeveelheid, dus ik neem aan dat de synthese perfect werkte, binnenkort zal ik een monster opsturen om te analyseren en ik zal de resultaten publiceren om te zien wat de werkelijke hoeveelheid Delta 8-9 en cbd was overgebleven op het spectrum. (Eens kijken hoe het er op mijn foto's uitziet en wat de mening van de experts is).
 

Attachments

  • K3H8wL6YkP.jpg
    K3H8wL6YkP.jpg
    4.9 MB · Views: 455
  • oPqCLyOTkl.jpg
    oPqCLyOTkl.jpg
    4.4 MB · Views: 451

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Ethanol, azijnzuur en CBD reageerden 9 uur lang en tijdens de reactie werd een goudgele oplossing verkregen. Later werd NaOH-oplossing toegevoegd om het azijnzuur te verwijderen, maar er werd geen gelaagdheid verkregen en het veranderde in een paars gemengde oplossing. Wat is er aan de hand?
K8UEWdspIy
 
View previous replies…

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
wow broer, die zwartachtige kleur maakt me echt bang, ik denk dat je een monster moet nemen om te analyseren voordat je het consumeert, ik weet echt niet of de kleur in dit geval de kwaliteit van het product beïnvloedt, maar het is echt een beetje eng, misschien heb ik het mis en blijkt er veel delta9/8 in te zitten. maar ik begrijp niet hoe zo'n donkere kleur kan zijn achtergebleven. blijf veilig broer. vriendelijke groeten.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Ik denk dat je de ethanol moet vervangen door een ander oplosmiddel zoals dichloormethaan of tolueen om ervoor te zorgen dat de lagen gescheiden worden bij het toevoegen van de basisoplossing, ik denk dat het probleem is dat ethanol erg mengbaar is, probeer je oplosmiddel te vervangen en je zult zien hoe succesvol het werkt bij de volgende conversie van cbd naar cannas-deltas.
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Is het omdat het ongereageerde CBD met loog reageerde en paars werd?
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Waarom probeer je de HCL en tolueen methode niet, de synthese werkte de eerste keer en er was geen vreemde reactie onderweg.
 

Latin King

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 24, 2023
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
@Acidosis dat ziet er super legaal uit! zo ziet het eruit als het in een professioneel lab wordt gemaakt.

@aa1178251182 je isomerisatie werkte niet en ziet eruit als een balktest met alle cbd

 

gcblin

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 22, 2022
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Hallo misschien weet iemand het. Ik heb wat cbd geïsomeriseerd via h2so4. Het eindproduct maakt je high, maar het ruikt naar pis.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Veiligheid eerst, jongens
 

Attachments

  • jCcXlko3bF.pdf
    114.1 KB · Views: 880
  • lDNuMd5OK3.pdf
    135.1 KB · Views: 804
  • RScFL6yQwi.pdf
    4.3 MB · Views: 793
Top