Cannabidiol (CBD) isomerisatie naar psychoactieve cannabinoïden

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Kan iemand mij een aantal eenvoudige stappen sturen? Ik heb geprobeerd te extraheren met gedestilleerd water en een spuit, maar toen ik alcohol aan de olie toevoegde, werd deze paars.
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Paars kleuren betekent dat je product een hoog percentage CBD bevat en dat je ethanoloplossing gemengd is met alkalische stoffen.
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Waarom probeer je de citroenzuurisomerisatiemethode niet die ik op dit forum heb gepost, dit reagens is wereldwijd gemakkelijk verkrijgbaar.
Als je een productie op iets grotere schaal of industriële schaal nodig hebt, kun je contact met me opnemen en kan ik je tegen een vergoeding helpen bij het ontwerpen ervan, maar het vereist een aantal speciale reagentia.
Als je nog andere vragen hebt, kun je een bericht achterlaten en zal ik je gratis helpen.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Kan ik voor NPS zonder problemen naptha gebruiken?
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Nafta is niet precies hetzelfde van regio tot regio, je moet het testen, verdampt dit oplosmiddel zonder residu en lost het THC gemakkelijk op, dan is het OK.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Oké, bedankt, dit is het napje dat ik gebruik voor DMT-extracties en ik weet dat het droogt zonder residu, maar ik weet niet zeker hoe het zit met de oplosbaarheid van THC. Ik zou echter DCM kunnen destilleren uit verfafbijtmiddel, dus dat zou ik eerst kunnen doen en dan vergelijken met nap. Of ik kan het eerst met nap proberen om te zien of het de THC oplost, en DCM bij de hand hebben als dat niet zo is. Ik zou liever nap gebruiken als dat mogelijk is omdat het goedkoop en toegankelijk is, ik kan een update geven als ik dit probeer en iedereen laten weten hoe het in vergelijking uitpakt.
Als je het hebt over het recyclen van de NPS, bedoel je dan via destillatie? Zo ja, hoe raad je dan aan om het product uit de kookkolf te krijgen?
Bedankt!!! Ik ben erg enthousiast om dit te proberen!
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Ik geef de voorkeur aan oplosmiddelen met een laag kookpunt te gebruiken, als je niet wilt gewoon waterbad de oplossing direct recyclen in de buitenlucht verdamping, moet u het oplosmiddel dan gewoon destillatie terug te vorderen, als je een thuislaboratorium, kunt u giet de oplossing in een platte bodem container wanneer een kleine hoeveelheid oplosmiddel blijft, waterbad en verdampen het oplosmiddel, als je grote hoeveelheden, kunt u prive-bericht me
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Is isopropylalcohol levensvatbaar, wat zijn de beste andere oplosmiddelen dan ethanol
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Moet ik Stiring laten staan bij het toevoegen van
Bicarbonaat en water en hoe lang moet ik het laten staan om te neutraliseren?
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Isopropylalcohol zou goed moeten zijn, maar je wilt er zeker van zijn dat er geen isopropylalcohol in je product achterblijft. Ik probeer zelden ethanol als oplosmiddel te gebruiken, ik ben niet bekend met die aanpak.

Je moet roeren, de reactie zal gasvormig zijn in aanwezigheid van zuur, de neutralisatie gaat erg snel en je hoeft niet lang te wachten.
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Is het veilig om het zuur af te koken, het ziet er goed uit op de video zijn er bi producten voor
Rom dit en heeft het effect op de isomerisatie
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Zonder te proberen het zuur eruit te koken, kun je absoluut een base gebruiken en dan extraheren met NP, wassen, drogen en het oplosmiddel verdampen om THC te verkrijgen.
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Is hexaan levensvatbaar wat is de veiligste optie Ik hou van ethanol ol als lijkt veilig en heeft geen toxiciteit dus je weet elke route met alleen ethanol
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Hexaan zou ik verdunnen met ethanol en thc om er extra zeker van te zijn dat alles is afgekookt, ken je websites met video's? Dit is een veelvoorkomend iets, er zijn veel patenten en recepten o google maar ik kan er geen vinden met ethanol of hexaan, weet je hoe je thc en re-isomeer cbd kunt zuiveren?
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
De video die ik zag staat hier niet meer op, is het veilig om azijnzuur af te koken? Ik krijg binnenkort np hexaan, maar ik wil eerst wat meer onderzoek doen naar de toxiciteit voordat ik dat doe.
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Het is theoretisch veilig om te roken, in feite weet ik niet welke bijproducten ontstaan door het koken van het oplosmiddel, misschien acetaat of acetylproducten.
Als je genoeg tijd hebt kun je de oplossing laten verdampen tot alleen de pasta THC en een kleine hoeveelheid vloeistof overblijft, dan extraheren met hexaan, de organische fase wassen met natriumbicarbonaatoplossing, de organische fase wassen met gedestilleerd water, de organische fase drogen met watervrij natriumsulfaat en het oplosmiddel verdampen om THC te verkrijgen.
 

thcman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
18
Reaction score
0
Points
1
Ik begrijp dat ik geen niet polaire hexaan heb, maar toch probeer ik e liquid te maken. Hoe zou het product moeten ruiken en smaken en zijn er manieren om te testen op negatieve bijproducten, is acetaat gevaarlijk valine of roken het is geen vitamine e acetaat wat zou dit product gevaarlijk maken?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Voor het perfecte kan HCl aq. soln. worden gebruikt.
 

JoeShit

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Ik gebruik CBD in bulk en ik denk niet dat het winterklaar is gemaakt. Als ik zuiveringszout toevoeg om het zuur te neutraliseren, lijkt het alsof alle vetten en lipiden eruit vallen, waardoor er een heel lichte en vaste laag op de bodem ontstaat en er veel zwartachtige vloeistof overblijft. Ik had het vanaf het begin opgelost in isopropylalcahol, dus nu heb ik de zwarte vloeistof in een grote plaat om de alcohol te laten verdampen.
 
Top