- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hei,
Anteeksi, että olin hyvin kiireinen näinä päivinä, kaikki lähettämäni menetelmät on tehty ja testattu itse, kuten sanon samassa viestissä, se on enemmän monia niistä testattu ja vain paras lähetetty.
Kiitos.
Anteeksi, että olin hyvin kiireinen näinä päivinä, kaikki lähettämäni menetelmät on tehty ja testattu itse, kuten sanon samassa viestissä, se on enemmän monia niistä testattu ja vain paras lähetetty.
Kiitos.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Miksi öljy- ja vesifaasien väriin ei viitata?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Im ei ole tottunut viittaamaan niihin, mutta mitä sinun on tarkalleen ottaen tiedettävä?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Kuten minkä värinen on pohjaan erottuva öljy? Lähtö-pmk:ni on väriltään vaaleanruskea, joten oletan, että irtoavan öljyn pitäisi näyttää samalta.
Mikä on vesikerroksen väri erottamisen jälkeen? Omani on jonkinlainen vaalean keltainen vihreä.
Luulin, että tuotteen värin mainitseminen on tavanomainen toimintatapa.
Joka tapauksessa kiitos! Olisi erittäin hyödyllistä kuulla vastausta.
Sivuhuomautus... kun sanot "haihduta dcm" tarkoitatko todella, että annat sen haihtua matalalla lämmöllä? Vai tarkoitatko sen poistamista tyhjiössä.
Kiitos
Mikä on vesikerroksen väri erottamisen jälkeen? Omani on jonkinlainen vaalean keltainen vihreä.
Luulin, että tuotteen värin mainitseminen on tavanomainen toimintatapa.
Joka tapauksessa kiitos! Olisi erittäin hyödyllistä kuulla vastausta.
Sivuhuomautus... kun sanot "haihduta dcm" tarkoitatko todella, että annat sen haihtua matalalla lämmöllä? Vai tarkoitatko sen poistamista tyhjiössä.
Kiitos