- Reaction score
- 13
1 tee kotitöitä
UV-fluoresoiva musta valo BL 12inch (koko pituus) Vaihda lamppu 8Watt T5 UVA UVA
2 20% tuotteen kokonaispainosta dh20 uudelleenkiteytys esim. 1000g MA lisätään 200g dh20 lämpö liuotetaan ja asetetaan sitten UV mustan valon alle.
Ja sanon sinulle suoraan älä yritä vähätellä minua ja yritä saada minut näyttämään siltä ,etten tiedä mistä puhun ok
Tulen tähän yhteisöön ,20 vuoden kokemuksella ja minun ei tarvitse kopioida ja liittää Festerin paskapuhetta saadakseni vastauksia ok
Olen työskennellyt laboratorioissa ympäri maailmaa...
UV-fluoresoiva musta valo BL 12inch (koko pituus) Vaihda lamppu 8Watt T5 UVA UVA
2 20% tuotteen kokonaispainosta dh20 uudelleenkiteytys esim. 1000g MA lisätään 200g dh20 lämpö liuotetaan ja asetetaan sitten UV mustan valon alle.
Ja sanon sinulle suoraan älä yritä vähätellä minua ja yritä saada minut näyttämään siltä ,etten tiedä mistä puhun ok
Tulen tähän yhteisöön ,20 vuoden kokemuksella ja minun ei tarvitse kopioida ja liittää Festerin paskapuhetta saadakseni vastauksia ok
Olen työskennellyt laboratorioissa ympäri maailmaa...
↑View previous replies…
- Reaction score
- 4
20 vuoden kokemus on opettanut sinut laittamaan mustan valon vesipitoiseen metamfetamiiniliuokseen d-metamiinin selektiiviseksi kiteyttämiseksi? Julkaise se Nature-lehdessä, se on uraauurtavaa. Mikä selektiivisyys - jos jätän hetkeksi huomiotta kaiken muun hölynpölyn - UV-valolla olisi D-metamiinimolekyyliin verrattuna L-metamiinimolekyyliin? Ei mitään, koska se on täsmälleen samanlainen, sillä on kaikki samat fysikaaliset ominaisuudet.
En tiedä, miksi yritätte viedä näitä ihmisiä mielikuvitusmaailmaanne, mutta rehellisesti sanottuna se on häpeällistä.
En tiedä, miksi yritätte viedä näitä ihmisiä mielikuvitusmaailmaanne, mutta rehellisesti sanottuna se on häpeällistä.
- Reaction score
- 8
1. 1000g MA sen vapaa emäs tai HCl ?
2. dh20-tämä on tislattua vettä ?
2. dh20-tämä on tislattua vettä ?
↑View previous replies…
- Language
- 🇩🇪
- Reaction score
- 16
- Deals
- 1