Warning! You are currently using a domain is accessible on the regular internet, not on Tor. For better privacy and security, please use our onion domain instead.

Question Looking for a vendor Otetaan 2C-B pillereistä

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
103
Hei.

Minulla on paljon 2C-B-pillereitä, jotka on ostettu viime kuukausien aikana, ja olen huomannut, että mieluummin nuuskaan tavaraa. Murskatut pillerit ovat kamalia.

Voinko murskata ne jollain tavalla ja sitten uuttaa vain 2C-B:n tabletista ja hylätä tabletin täyteaineen?

Minulla on noin 80 tablettia, kukin 20 mg...

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
103
Päivitys:
Eilen illalla kokeilin suihketta.
Koska laskelmani antoivat minulle 5.6mg per pumppu, päätin aloittaa 2: lla, koska jos olisin insufflating puhdasta 2C-B: tä, minulla ei olisi enempää kuin 10mg joka tapauksessa.
Kaksi pumppua antoi minulle varmasti buzzin, mutta paljon enemmän kuin 5 mg: n kuoppa, joten 20 minuutin kuluttua otin toiset 2 suihketta. Tämä nosti minut lähes välittömästi paljon enemmän 10mg:n kaltaiseen kokemukseen. (myös hyvin pehmeällä alkamisella!
Joten lasken, että vain noin 2,5 mg per pumppu on se, mikä tekee sen, joten alkuperäinen tappioni oli kaksinkertainen siihen verrattuna, mitä luulin.