Onko kysyttävää?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Aiomme ansaita rahaa DNM:n ja kemiallisten reagenssien mainonnalla.

Kun saamme varoja budjettiimme, meistä tulee entistä parempia. Aiomme luoda:
- aineiden kemialliset ja farmakologiset tutkimukset.
- laboratoriolaitteiden arvosteluja.
- video-ohjeita aineiden synteesiin.
- reagenssien testauspalvelu (harjoittaa reagenssien ostoa ja testausta).
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Mukava nähdä, että sinulla on ainakin suunnitelma. Useimmat tämänkaltaiset foorumit ovat vain olemassa ja katoavat myöhemmin ilman rahoitusta. Pidän erityisesti ajatuksesta reagenssien testaamisesta. Useimmat ihmiset eivät voi ostaa spektrometrejä eivätkä voi kuvitella lähettävänsä näytteitään julkiseen laboratorioon. Entä jos he saisivat selville, että ne ovat huumeita?
 

LSD>LDS

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2023
Messages
15
Reaction score
11
Points
3
Lähetän omani Solaris-analytiikkayhtiölle.
Hän tekee työnsä ja se maksaa vain 40 dollaria. Lähetän vain käteistä ja mitä epäilet näyte on virittää hänen spec. Lähetä hänelle sähköpostia ja kysy, minne näyte lähetetään. Kun lähetät pari mg vain kohteliaasti pyytää häntä pyydä häntä ilmoittamaan havainnot sähköpostiinne.. joten tarvitset vain sähköpostin kirjeenvaihtoa varten. Ei muuta.
En ole varma, jos hän arvostaa minua laittaa hänet räjähdys täällä, mutta hänen työnsä hän oli hyvin suositella hänen puolueettomuus. Se on hänen työnsä. Hän tekee testejä, ja tietääkseni ainoa tapa, jolla sinut hylätään, on jos olet tyhmä. Hän ei tuomitse ja vaikuttaa halukkaalta vastaamaan kysymyksiin. Niin kauan kuin et laita häntä riviin. Tulipalo. Joten, olkaa kunnioittavia ja muistakaa se, ihmiset.
 

Darknet princess

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
jos haluan lähettää tavarani CW saan selville %-puhtausasteen ja muita tietoja.
Etsin laboratoriota, joka tekee kokaiinin, kiinanvalkoisen, metamfetamiinin tai minkä tahansa kaltaisen kokaiinin testausta. Lähettäkää tiedot ja ohjeet ja voinko olla yhteydessä häneen ennen näytteen lähettämistä.
 

IcarusProjectNL

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 1, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei kaikki, olen uusi tällä foorumilla ja mietin, voisiko joku auttaa minua nestemäisen PMK-synteesin (cas 28578-16-7) kanssa.
 

Stefanie22

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 1, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
hei, mikä on paras tapa kuluttaa MDMA-kiteitä niin, että vaikutus on välitön. Entä annostus?
 

Evilcarrot2

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 15, 2022
Messages
32
Reaction score
15
Points
8
Aioin aloittaa uuden viestiketjun, mutta ajattelin aloittaa täältä 1. kerran.
Miten valmistan asetonienolaattia asetonista + K tert-butoksidi on vain ekvimolaarisia määriä reagoi vedettömästi?
 

david arrow

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 2, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Voiko joku kertoa minulle, mikä tabletti sisältää efedriiniä, joka on saatavilla Intiassa?
 

cockysavage

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
miten tehdä metyyliamiiniliuosta metyyliamiini hcl:stä ? pitäisikö minun vain liuottaa se veteen?
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Hei. En löytänyt mitään tietoa 3,4,5-trimetoksi-fenyylinitrostyreenistä, voisitko selventää tarkemmin?
3,4,5-trimetoksi-fenyyli-nitrostyreeni on:

3,4,5-trimetoksi-beta-nitrostyreeniä tai 3,4,5-trimetoksi-beta-nitrostyreeniä.
3,4,5-trimetoksifenyyli-2-nitroetaani.
Kiitos 🙂
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
CAS-numero: 6316-70-7 Kemiallinen nimi: 1-(3,4,5-TRIMETOKSIFENYYLI)-2-NITROETEENI
Synonyymit:
3,4,5-TRIMETOKSINITROSTYREENI;
β-Nitro-3,4,5-trimetoksistyreeni;
BEETA-NITRO-3,4,5-TRIMETOKSISTYREENI;
3,4,5-trimetyyli-.beta-nitrostyreeni;
1,2,3-trimetoksi-5-(2-nitrovinyyli)bentseeni;
1-(3,4,5-TRIMETOKSIFENYYLI)-2-NITROETEENI;
3,4,5-TRIMETOKSI-BETA-NITROSTYREENI;
1,2,3-trimetoksi-5-(2-nitroetyyli)bentseeni.
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
hyvä asia! kiitos paljon!
 

Wasel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hei, näin, että olet julkaissut monia videoita julkisessa YouTubessa ,- onko sinulla huolia siitä, että julkiset YouTube-videot tuovat huomiota tälle sivustolle ja heikentävät turvallisuuden eheyttä ?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Tavoitteenamme on nimenomaan kiinnittää huomiota sivustoon
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Olen kokenut aiemmin niin murskaavan pettymyksen, kun olen ollut niin onnekas, että olen löytänyt paikan, joka on edes 1/2 yhtä hyvä kuin tämä, hankkinut menestyksekkäästi kauniita puhtaita lääkkeitä ja sitten hallitus sulkee sen. Pahimmassa tapauksessa, jos bbgate.com katoaa lopulta hallituksen puuttumisen vuoksi, onko meillä mitään idioottivarma suunnitelma löytää toisemme uudelleen? Luen kaiken täällä niin nopeasti kuin voin, koska minusta tuntuu, että tällä hyvällä onnella on viimeinen käyttöpäivä.
 
  • Like
Reactions: vis

micheldctor

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 4, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Miten voimme siis kaikki pysyä yhtenäisinä, jos hallitus sulkee bb:n?
 

CrystalBee

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2022
Messages
9
Reaction score
7
Points
3
Minulla on yksi kysymys,miten lähettää paketteja Euroopassa,nimettömänä,tapaamatta kuriiria?
 

pseudorando

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Onko mahdollisuus muokata ja/tai poistaa viestejä saatavilla jäsenyyden päivitysten kautta?
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Miten hallinnoitte verkkosivuston isännöintiä? Verkkosivuston clearnet-versiolla on .com-verkkotunnus. Kuulostaa hankalalta, kun lainvalvontaviranomaiset sulkevat tällaisia foorumeita päivä päivältä. Katsokaa, miten Rhodium sammui "hosting-ongelmien" (joo, aivan) takia. On muuten mukavaa, että foorumilla on myös .onion-verkkotunnus.

Aiotteko tehdä foorumista version, joka ei vaadi JavaScriptiä? Lainvalvontaviranomaiset saattavat käyttää Tor-selaimessa skriptien suorittamista Tor-käyttäjien jäljittämiseen.
 

Jox

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Voisitko tehdä mukavan postauksen morfiinin uuttamisesta unikon oljista? Siitä saisi varmasti mukavan informatiivisen videon.
 

Heisenberg5994

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 4, 2023
Messages
17
Reaction score
7
Points
3
Etsin ostoksia ja olen uusi täällä, osoita minulle oikea suunta?
 
Top