Onko kysyttävää?

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
HI!
Minulla on joitakin pillereitä.
ainesosa: pseudoefedriini, triprolidiinihydrokloridihydraatti.

Haluan oppia, miten uuttaa vain pseudoefedriiniä...
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Hei, miten voimme lähettää yksityisviestejä?, En näe mitään painikkeita PM.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
laita hiiri nimen päälle ja aloita keskustelu

2KBrZjgMtd


tai napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa kirjainlogoa; ja aloita uusi keskustelu
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Olen tutkinut ja monissa paikoissa sanotaan, että GBL:n tai 96-48-0:n tehomuoto ei ole mahdollinen. GHB kyllä, mutta ei GBL, mutta Kiina kuitenkin mainostaa tätä. Onko tämä mahdollista vai eikö heillä muka ole julkaistu prosessi, mutta jos on, en löytänyt sitä? Auttaa joku varma lähde tai henkilö joka voi salata tavarani itäeuroopasta ? He tekevät paljon rahaa.
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
1) Mikä on "tahmea" säie?
2) Onko täällä säiettä tai viestiä, jossa käsitellään yksityiskohtaisesti sitä, miten tällä sivustolla olevien myyjien kautta mainostettujen kemikaalien hankkiminen onnistuu? Tilasin yhdeltä heistä, maksoin rahaa, enkä koskaan nähnyt tuotetta. Pyysin jopa seurantanumeroa, eikä kyselyyni koskaan vastattu.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Tässä on esimerkki tällaisista aiheista (ne menevät aina kaikkien muiden yläpuolelle):
PtBuziIVEG

Keneltä tilasit? Lisäämme listalle vain tarkistettuja myyjiä, mutta jos he eivät enää ole, poistamme heidät listalta. Voit aina käyttää escrow-palvelua. Totta, kaikki myyjät eivät ole edustettuina foorumilla, joten tämä ei ole aina mahdollista.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Voisitteko kertoa minulle, onko olemassa liuotinta tai muuta kemikaalia, joka näyttää tarpeeksi GBL:ltä, jotta voisin lähettää sen sellaisena merkittynä ja jotta se kestäisi tilanteessa, jossa joku katsoo sitä tai haistaa sen.Yritän lähettää sitä Itä-Euroopasta, miksi voisin naamioida sen. Kaikki ideat olisivat erittäin kiitollisia.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Uskotko, että tämä tyttöjen ajatus Gabban muuttamisesta GBL:ksi on toteutettavissa suuressa mittakaavassa. Toimiiko se edes? 3. Minua on lähestytty tarjouksin, jotka koskevat GBL:n desifiointia, ja olin siinä käsityksessä, että tämä ei ole edes mahdollista GBL:n kanssa, ja lopuksi uskon, että Neon47-ryhmän uusi kaveri on Tom Chemical. Luitko tarjoukseni luoda suuri määrä varoja joitakin GBL. Ajattelin, että ehkä voisit tehdä 2 tynnyriä täyteen ja lähetämme laivalla?
 

SD850IS

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 30, 2021
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Olen uusi täällä... Voitteko kertoa minulle, mistä löydän amyylibromidia, synteettisen videon perusteella se näyttää olevan nestemäinen.
Olen etsinyt ahkerasti, mutta en löydä sitä. Apuanne arvostetaan todella paljon. Olen Yhdysvalloissa.
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
29
Points
18
HEISENBERG

Miten löysitte/rekrytoitte asiantuntijoita? Tarkoitan, että on hämmästyttävää, miten asiantuntevia he ovat. Miten pidätte heidät sitoutuneina vastaamaan peruskysymyksiin ja lusikoimaan ihmisiä, jotka eivät anna mitään vastineeksi?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Teemme sitä, mitä rakastamme. Se ei paina meitä. Se on melkein kuin downshiftaamista.
 

systemd

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Hei,

Olen melko varma, että siellä oli luettelo luotettavasta kaupasta, josta voi ostaa lopputuotteen, kuten 3mmc, 4mmc ja kannabinoidi, kuten 5cl-cladba.
Mutta en löydä kauppoja enää.
Voiko joku auttaa?
 

sizofrexx

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2022
Messages
14
Reaction score
10
Points
3
Haluan päästä RC-osioon Olen ollut aktiivinen foorumilla pitkään kiitos
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Metyyliketju saa minut ujostelemaan.
Onko se peräisin jostain?
 

csigger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 12, 2022
Messages
16
Reaction score
8
Points
3
Joku myy sitä täällä. Jos sitä voi kuluttaa itsekseen, ostaisin sen.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Tutustuin juuri uusiin kemikaaleihin.
Niitä on nyt enemmän kuin kourallinen.
Ne on korostettu punaisella lihavoidulla kirjaimella, jos haluatte ruoskia itseänne.
En edes tiennyt, että tolatsoliinia on olemassa!
Tolatsoliini
Tolatsoliini on epäselektiivinen kilpaileva α-adrenergisen reseptorin antagonisti. Se on vasodilataattori, jota käytetään perifeeristen verisuonten kouristusten hoitoon. Sitä on myös käytetty menestyksekkäästi vastalääkkeenä kumoamaan vakavaa perifeeristä verisuonten supistumista, jota voi esiintyä tiettyjen 5-HT2A-agonistien, kuten 25I-NBOMe, DOB ja Bromodragonfly, yliannostuksen seurauksena. Sitä käytetään kuitenkin yleisimmin eläinlääketieteessä ksylatsiinin aiheuttaman sedaation kumoamiseen.
 
Top