Metamfetamin fra efedrin ved hjælp af jod og rød P

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
30
Points
28
Meget detaljeret forklaring, kemiker, jeg har nu 57 % jodsyre, rød fosfor, jod, pseudoefedrinhydrochlorid og destilleret vand. Kan du fortælle mig tilsætningsforholdet, tilbagesvalingstemperaturen og tiden?
 

Hypnou

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Jeg forstår ikke, hvorfor det er sådan, jeg spørger bare, fordi en bedre måde for mig altid vil være E+P+H3PO4 85%<+... og opvarmning til 110C og begynder gradvist at falde I i henhold til mængde E i reaktion, dybest set når jeg filtrerede reaktion til beholder med toluen eller xylen og tilsatte blanding NaOh med vand, så jeg har det samme rene freebase, hvad jeg kan filtrere fra tør NaOh, hvad der perfekt absorberede alle urenheder efter 2-3 gange tilsætning af blanding HCl 32% <+ med vand for hver gang omrystning og separat mindre del, så sådan kan jeg gøre mere smukt produkt uden omkrystallisering, men gutter, jeg vil ikke se ud som en bedste klogere fyr i verden kun lige spurgt, hvorfor så kompliceret, fordi jeg aldrig har prøvet en anden metode, som jeg ved, gør det. 🙃 fred 🤘
 

fruithuntr

Don't buy from me
Member
Joined
May 7, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
så vi behøver ikke engang en tilbagesvalingskondensator, og vi kan kun koge den i 1,5 time og ikke 24 timer? hvorfor er videoen oppe, hvis kogetiderne er forkerte, og han ikke tilbagesvaler? vil det overhovedet virke? hvorfor sætte falske oplysninger op, kan vi få en bedre metode til at bruge, at denne fyr i videoen, hvordan kan vi lave en reaktion med en tilbagesvaling til små partier ved hjælp af otp-produkter eller ligesom ethis video siger, at vi ikke engang behøver at tilbagesvaling, jeg er meget forvirret over, hvorfor administratoren ville tillade, at en sådan crappy video blev brugt på dette websted
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
102
Reaction score
64
Points
28
Du har meget kritik med mange spørgsmål! Hvis du kan gøre det bedre? Lad os se din video!
 

Hypnou

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
hey dude undskyld bare du ikke tænker på mig ikke dårligt jeg er virkelig venlig person og nysgerrig, men jeg vil gerne vide, hvorfor det er så kompliceret og længere, og hvorfor der bruges så meget jod og arbejder med hypofosforsyre, jeg vil lave nogle min video kun for meninger fra andre mennesker med denne hobby, men jeg er paranoid udstationering i æteren 😶‍🌫️ fred 🤘
 

bigclit

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Kan nogen linke mig til en one pot-metode, hvor jeg kan få alle materialer personligt. Det gør ikke noget, hvis jeg bare ender med noget beskidt meth, jeg leder bare efter et projekt, mens konen er ude af byen i weekenden.
 

Hypnou

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Duuuude, lad være med at gøre det, der findes virkelig mange bedre metoder, som du kan lære dig selv, bare med respekt for madlavning 🫠
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jeg har ikke adgang til nogen form for efedrin, hvad er alternativet? Kender du en anden metode, så lad mig det vide.
 

Jeffrey B.

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 25, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Du kan syntetisere det, udvinde det fra planter eller købe det i form af håndkøbsmedicin eller receptpligtig medicin, afhængigt af hvor du bor.
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Jeg har prøvet alle metoder Ikke fra medicinen, ikke fra planten Jeg har ikke adgang til nogen form for efedrin
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Her står der racemisk eller syntetisk efedrin. Kan vi bruge Psodoephedrine i stedet?
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kan nogen svare på dette spørgsmål?
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Så vidt jeg har undersøgt, tror jeg, at efedrin eller pseudoefedrin i form af hydrokloridsalt fungerer godt til denne reaktion. Men jeg har stadig ikke været i stand til at finde endelige oplysninger.
 

picture5757

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 14, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej, hr.
Jeg har et spørgsmål.

Jeg har et spørgsmål.

Hvorfor er det i pulverform og ikke i krystalform?

Hvad er renheden af det færdige produkt?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, fordi det er racemisk metamfetamin.
Dets renhed blev ikke vurderet af et analyselaboratorium.
 

picture5757

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 14, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Tak skal du have.
Er videometoderne og Moskva-ruterne de samme?
 
Last edited:

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
DCM / Dichlormethan / Methylenchlorid (samme ting), reagerer med sekundære aminer for at producere en lige stor mængde chlormethylchlorider og iminiumchlorider. Disse kan reagere med de resterende aminer, bla. bla. bla. Hvor hurtigt det sker, afhænger af aminen, og jeg undgår bare at bruge DCM som opløsningsmiddel, når jeg arbejder med aminer af enhver art.
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
Det er et pulver, fordi det bare skal omkrystalliseres. Det er dog det samme: Hvis et pulver er helt rent, og omkrystalliseringen kun sker af æstetiske årsager (hvordan det ser ud), så skal det bare opløses og langsomt inddampes. Langsom inddampning betyder større krystaller; hurtig inddampning betyder små krystaller, som kan ligne pulver. Rekrystallisering udelades normalt, og det antages bare, at det vil blive gjort, hvis personen ønsker det, fordi det kan være et meget personligt afsluttende trin.

Hvis omkrystalliseringen sker med henblik på rensning, skal det, når det er opløst, varmfiltreres efterfulgt af langsom fordampning, og normalt foretrækker alle molekyler at danne deres gitter med lignende molekyler. Det betyder, at alt, hvad der forsøges fjernet, vil befinde sig på ydersiden af krystallen i stedet for inde i den.
 

222mario

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 27, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg er helt ny her, er der nogen, der kan hjælpe mig med produktionen?
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hvor mange ml skal glasballonen være, og hvordan skal tilbagesvalingskondensatoren være? Kan du venligst svare på det?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hvilken ballon taler du om? Standard Allihn-refluxkondensator, mellemstørrelse.
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Der er NH4Cl og H2SO4 på listen. Hvor er det lige, de bruges i syntese? Tak for svaret.
 
Top