- Reaction score
- 13
1 lav noget hjemmearbejde
UV-fluorescerende sort lys BL 12 tommer (fuld længde) Erstatningspære 8Watt T5 UVA
2 20 % af den samlede vægt af produktet dh20 omkrystallisering f.eks. 1000 g MA tilsæt 200 g dh20 varmeopløs derefter under UV sort lys
Og jeg siger dig lige, prøv ikke at nedgøre mig og prøv at få mig til at se ud som om jeg ikke ved, hvad jeg taler om ok
Jeg kommer til dette fællesskab med 20 års erfaring, og jeg har ikke brug for at kopiere og indsætte Festers bullshit for at få svar.
Jeg har arbejdet i laboratorier over hele verden.
UV-fluorescerende sort lys BL 12 tommer (fuld længde) Erstatningspære 8Watt T5 UVA
2 20 % af den samlede vægt af produktet dh20 omkrystallisering f.eks. 1000 g MA tilsæt 200 g dh20 varmeopløs derefter under UV sort lys
Og jeg siger dig lige, prøv ikke at nedgøre mig og prøv at få mig til at se ud som om jeg ikke ved, hvad jeg taler om ok
Jeg kommer til dette fællesskab med 20 års erfaring, og jeg har ikke brug for at kopiere og indsætte Festers bullshit for at få svar.
Jeg har arbejdet i laboratorier over hele verden.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 4
20 års erfaring har lært dig at sætte sort lys på en vandig meth-opløsning for selektivt at krystallisere d-meth? Udgiv det lort i tidsskriftet Nature, makker, det er banebrydende. Hvilken selektivitet - hvis jeg ignorerer alt det andet vrøvl et øjeblik - ville et UV-lys have på D-meth-molekylet i forhold til L-meth? Ingen, for det bliver exciteret på præcis samme måde, det har alle de samme fysiske egenskaber.
Jeg ved ikke, hvorfor du prøver at tage disse mennesker med ind i din fantasiverden, men det er ærligt talt skammeligt.
Jeg ved ikke, hvorfor du prøver at tage disse mennesker med ind i din fantasiverden, men det er ærligt talt skammeligt.
- Reaction score
- 8
1. 1000g MA dens frie base eller HCl?
2. dh20 - er det destilleret vand?
2. dh20 - er det destilleret vand?
↑View previous replies…
- Language
- 🇩🇪
- Reaction score
- 16
- Deals
- 1