- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
en fejl opdaget.
1. Jeg ønsker at indbetale et beløb i XMR, som er bekræftet.
2. gå til ***/account/wallet/ og vælg xmr --> indbetaling
3. derefter vælger jeg et beløb i EUR eller USD. dette beløb konverteres til xmr på en eller anden måde, og adressen genereres.
4. men hvis jeg overfører til denne adresse et beløb, der er større end det, jeg fik på trin 3, vil kun beløbet fra trin 3 blive landet: resten forsvinder.
1. Jeg ønsker at indbetale et beløb i XMR, som er bekræftet.
2. gå til ***/account/wallet/ og vælg xmr --> indbetaling
3. derefter vælger jeg et beløb i EUR eller USD. dette beløb konverteres til xmr på en eller anden måde, og adressen genereres.
4. men hvis jeg overfører til denne adresse et beløb, der er større end det, jeg fik på trin 3, vil kun beløbet fra trin 3 blive landet: resten forsvinder.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
13 Apr
Vi arbejder på at kunne genopfylde en fri mængde uden at generere en specifik mængde.
Hvis du har en sådan situation, så kontakt mig, så løser vi det.
Hvis du har en sådan situation, så kontakt mig, så løser vi det.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Problemet ligger ikke kun i dette beløb.
efter jeg overførte en betaling fra min xmr-tegnebog til din adresse, kunne der ikke foretages nogen anden transaktion fra min tegnebog.
Hvert forsøg på at logge ind med seed går til synkronisering for evigt.
Teknisk set kan jeg gå ind på min konto, men jeg kan ikke synkronisere mit beløb og udføre nogen aktiviteter. så det ser enten ud som 'afventende' eller 'blokeret'.
Jeg ved ikke, hvad årsagen er, men jeg formoder, at dette problem er relateret til denne betaling, da det dukkede op med det samme.
efter jeg overførte en betaling fra min xmr-tegnebog til din adresse, kunne der ikke foretages nogen anden transaktion fra min tegnebog.
Hvert forsøg på at logge ind med seed går til synkronisering for evigt.
Teknisk set kan jeg gå ind på min konto, men jeg kan ikke synkronisere mit beløb og udføre nogen aktiviteter. så det ser enten ud som 'afventende' eller 'blokeret'.
Jeg ved ikke, hvad årsagen er, men jeg formoder, at dette problem er relateret til denne betaling, da det dukkede op med det samme.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Hvorfor skriver du til mig i private beskeder og her? Lad mig svare dig i morgen, så du kan øve dig i tålmodighed.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Du svarede mig i PM, at du ikke kender årsagen, det er derfor, jeg bragte dette problem til en fælles diskussion: Måske har andre brugere oplevet det samme problem???
Jeg mener, at det er et alvorligt problem, hvis jeg ikke kan få adgang til min tegnebog i et par dage, siden overførslen til en tilfældig adresse blev udført.
Jeg mener, at det er et alvorligt problem, hvis jeg ikke kan få adgang til min tegnebog i et par dage, siden overførslen til en tilfældig adresse blev udført.
Last edited:
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
ja, jeg forstår, at det er et "generelt problem". men nu fortsætter det i mere end 48 timer, siden betalingen blev gennemført med succes til din tegnebog.
Tilfældighed? Jeg er ikke sikker.
jeg siger ikke, at det er et problem, der er skabt fra din side med vilje ... ahahah ...
men jeg tror, det kan være relateret til din adressegenereringsalgoritme eller noget lignende.
Lad os håbe, at jeg får fjernet blokeringen om 2-3 dage: der er frosne mønter, jeg kan ikke engang placere en ny ordre for at købe mit skide ukrudt((()
Tilfældighed? Jeg er ikke sikker.
jeg siger ikke, at det er et problem, der er skabt fra din side med vilje ... ahahah ...
men jeg tror, det kan være relateret til din adressegenereringsalgoritme eller noget lignende.
Lad os håbe, at jeg får fjernet blokeringen om 2-3 dage: der er frosne mønter, jeg kan ikke engang placere en ny ordre for at købe mit skide ukrudt((()
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Hvilken slags tegnebog bruger du?
Det behøver du ikke svare på, du skal bare importere nøglerne til en anden wallet og synkronisere der.
Det behøver du ikke svare på, du skal bare importere nøglerne til en anden wallet og synkronisere der.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Oprindeligt blev den oprettet på xmrwallet.com
Jeg gjorde et par forsøg på at importere mine nøgler til en anden wallet: mymonero app og web blev brugt med samme resultat: synkroniseringsproblem.
Det ser ud til, at min sidste transaktion ikke blev behandlet korrekt eller noget lignende, jeg ved det ikke nøjagtigt
Jeg gjorde et par forsøg på at importere mine nøgler til en anden wallet: mymonero app og web blev brugt med samme resultat: synkroniseringsproblem.
Det ser ud til, at min sidste transaktion ikke blev behandlet korrekt eller noget lignende, jeg ved det ikke nøjagtigt
Last edited:
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
UPD: Endelig fik jeg adgang til mine penge med en mærkelig tegnebog "monerujo". Ud over denne var man nu i stand til at synkronisere alle data.