- Reaction score
- 3
Jeg har set prøvebetalingssystemet, men jeg forstår ikke, at køberen betaler pengene, så hvad sker der, hvis produktet ikke når hans hånd, jeg kunne ikke forstå den del, fordi sælgeren tager pengene fra de sidste faser
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
25 Feb
Det er op til køberen at beslutte, hvornår pengene skal frigives til sælgeren. Ellers er administrator inviteret til handlen
↑View previous replies…
- Reaction score
- 3
- By Anhedonia35
Straffen for at bringe et kemikalie til landet starter med 10 års fængsel, synes du ikke, det er normalt, at jeg opstiller disse scenarier? Når jeg gør forretninger med sælgeren, giver jeg ham både mine penge og min adresse. Hvis produktet ikke når frem til mig, mister jeg mine penge, og hvis manden sender produktet, men det bliver hængende i tolden, mister jeg mine penge og kommer i fængsel, synes du ikke, det er et vigtigt problem?
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
27 Feb
Når man køber eller sælger noget forbudt, er der altid en risiko for at miste penge og/eller frihed. Du skal tænke hvert skridt igennem, før du køber noget, og være opmærksom på risikoen. Forbered den adresse, du giver til sælgeren. Vores escrow-system garanterer ikke, at du ikke får problemer med politiet. Spørg forumbrugere om, hvordan man handler for at minimere mulige risici.