varför är jag fortfarande trött när jag tar speed

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Det är nödvändigt att pausa mellan att ta substansen, du bör inte ta amfetamin för att öka din egen produktivitet under lång tid. Ta en paus i minst 1 månad.
 
View previous replies…

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
Håll utkik

Vår kropp & vårt centrala nervsystem & vårt lymfotiska blodbärande system
är en ULTRA fabrik inuti


alla externa och interna injektioner av pseudonöje deprimerar och gör dig

Sjuk och trött på livet
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
Det bästa tillståndet är nykterhet och balans

MUSIK är nyckeln

#MZK
 

cannedgoodsvendor

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 7, 2024
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Jag håller med, ta en paus och hitta ett annat sätt att hålla koncentrationen uppe. Jag hoppas att du idag kan hålla dig så fokuserad som du behöver vara.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Jag vill också tillägga att det är en enorm skillnad mellan Adderall och Meth
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Inte riktigt, särskilt inte muntligt. Det är en mycket större skillnad mellan racemiska och dextro-varianter av antingen
 
View previous replies…

Pororo

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
79
Reaction score
35
Points
18
Deals
11
Tack för intressant ämne. Kan du göra en slutsats om en perfekt ration för moderna trender?
 

Suriv01

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2023
Messages
23
Reaction score
71
Points
18
Deals
16
Någon som letar efter 30 mg Adderall B974 ?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Det är inte så svårt att sova efter speedkonsumtion.

Har du någonsin försökt sova när du är på en G-Rebound, t.ex. ett par timmar efter att ha konsumerat 20 ml GBL?
 

lasta123

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 22, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
Då har du dålig hastighet om det inte är svårt 😆
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jag är ordinerad 40 mg dextroamfetamin som tas två gånger dagligen i 20 mg doser, som påpekats är toleransbildningen den mest troliga orsaken till denna effekt. Jag sover efter att ha tagit 30 mg dex när jag har gått hårt på mina mediciner, jag tar regelbundet pauser från dexies för att bekämpa detta problem, en annan bieffekt av långvarig användning är irritabilitet och irrationell tankeprocess som när du försöker hålla dig vaken, utan glädje leder till att ta mer av drogen. Som en annan person sa tillsammans med en toleransavbrott, hjälper det verkligen att komplettera extra vitaminer och mineraler i din kost.
 

Miranda Porche

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
En anteckning från personlig erfarenhet av denna säljare, som jag skriver till alla blivande, potentiella köpare:

Jag börjar med att säga att min första erfarenhet med den här säljaren var helt utmärkt. Frakthastigheten, produktens kvalitet och kommunikationen var alla förstklassiga - en av de bästa upplevelserna av denna sort jag någonsin har haft.

Sedan, helt ny på detta forum, gjorde jag ett nybörjarmisstag med escrow/passcode-metoden som används här - ett misstag som jag tog och fortfarande tar fullt ansvar för, och som jag också bad om ursäkt för skriftligen till både säljaren och administrationen av detta forum. Det misstaget orsakade förvirring, men det kostade inte ett enda öre av någons pengar.

Jag kommunicerade sedan med säljaren via telegram och bad om ursäkt igen (vi hade kommunicerat via telegram för vår första transaktion, som jag sa ovan var förstklassig på alla sätt). Via ömsesidig överenskommelse skickade jag sedan 850,00 $ i btc till den här säljaren, via en telegramtransaktion, och fick från säljaren följande meddelande på Telegram: "Kommer att skickas imorgon."

Det var för över en månad sedan. Jag har aldrig fått någon av produkterna, inte heller har jag fått något svar, inte heller har jag fått någon återbetalning av något slag, inte ens delvis.

Jag upprepar: det är $850,00 i btc som jag skickade till den här säljaren och som den här säljaren bekräftade att han tog emot. Jag har också skärmdumparna och transaktions-ID: n för att bevisa att btc skickades till rätt adress och bekräftades.

Över en månad har gått och jag har fortfarande inte fått något svar eller någon produkt.

Efter en sådan fantastisk första upplevelse är jag utomordentligt besviken, för att säga det minst av det.

Men det finns en annan aspekt av denna populära teknik för spökförsäljning, som vi där jag kommer ifrån kallar selektivt bedrägeri:

När en säljare som först ger förstklassig service och kommunikation skriver "Skickas i morgon" och sedan ingen produkt någonsin anländer och ingen återbetalning, och sedan säljaren spökar helt, börjar du oroa dig över andra oroande faktorer. Som brottsbekämpning. Och det är därför jag anser att ghosting är den värsta och otrevligaste av alla möjliga affärsmetoder. Det är det mest upprörande med den trendiga metoden att inte svara. Det är till och med värre, enligt min mening, än att selektivt lura en person på 850,00 dollar, vilket den här säljaren gjorde mot mig.

Att kasta någon in i ett tillstånd av oro över möjliga lagligheter eftersom du föredrar att inte skriva några ord som svar är inte bara en smaklös affärsmetod. Det är själva sinnebilden av hänsynslöshet. Och detta är för att inte säga något om selektivt bedrägeri $ 850.00.

Den här säljaren, som har bevisat att han eller hon kan vara exceptionellt kompetent, borde känna till detta. Och det borde alla potentiella köpare också.

Jag anser att den här säljaren är en tjuv (för vissa det) och en möjlig matad.
 

Miranda Porche

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Mina kommentarer representerar förresten de partiella förgreningar som uppstår när säljare fattar ett medvetet och beräknat beslut att selektivt bluffa.

Det faktum att BBgate inte tillåter radering av konton är en annan stor röd flagga.

Stor, upprepar jag.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Ledsen att höra om dina problem, jävla röda flaggor. Allt är något som simmar sa så?
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Id säger att du försöker göra en mycket mycket stor linje under din önskade tid på dagen, personligen när jag gör det, gör jag det 11-12am. På så sätt kommer effekterna att vara i full effekt och effekterna kommer att vara mycket längre, beroende på kvaliteten och renheten hos den produkt du använder. Prova det, snarare än att göra mycket små linjer och redosera ofta, enligt min erfarenhet kommer det sättet att använda att vara mindre kraftfullt. Om du någonsin försöker det på det här sättet, vänligen svara på mig och berätta om din upplevelse och fungerade det, skulle gärna höra din feedback.
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
102
Reaction score
64
Points
28
Ta en paus, eller gör som jag, gå till din läkare och be om ett recept på Modafinal, farmaceutiskt tillverkade läkemedel tenderar att vara av renare kvalitet. Berätta för Doc att du antingen arbetar delat, dubbla nattskift Eller att du har använt amfetamin för att uppnå dina arbetsmål men vill sluta, Modafinal kan hjälpa till att stoppa amfetaminanvändning / överanvändning.
Det finns också en lätt att följa syntes på YouTube.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Försök att ta en paus från amfetamin och i ungefär 2 veckor till 1 månad. Skaffa sedan Robotablets och prova 75 mg till 90 mg Dextromethorphan två gånger om dagen (12 timmars mellanrum) i 5 till 15 dagar. Toleransen bör då gå ner till cirka 1/2 till 1/3 av vad den var. Dextromethorphan är en NMDA-antagonist.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
58
Reaction score
13
Points
8

Bortsett från alla ovanstående tillskott prova 5-HTP.
Och från personlig erfarenhet kan berätta att magnesium fungerar men det är knepigt, först och främst för att absorberas ordentligt måste det vara i rätt förhållande med kalium, så att använda kombination som heter ZMA är förmodligen det bästa sättet, liksom när jag använde magnesium i mycket höga doser gjorde det mig lite dimmig groggy och det påverkade starkt hur stimulanser fungerade för mig.
2: a sak som jag upptäckte stimulanser fungerar mer effektivt när jag använde Piracetam dagligen.
3: e saken konstant omdosering eller tvångsmässig omdosering gör att jag känner mig mentalt trött och naturligtvis ökar toleransen på nolltid bokstavligen.

PS. Att inte göra hastighet som en första sak på morgonen precis efter att ha vaknat hjälper till att upprätthålla god toleransnivå efter paus ;)
PS2. Buffring är en nyckel! ;)
 
Top