Seger damer och män!
Jag tillverkade 160 mg heroin från 173 mg morfinfri bas, extraherad från 300 mg morfinsulfatpiller som löpte ut 2008 (ja, förmodligen tillverkade 2006 och lagrades följaktligen under 17 år vid omgivningstemperatur (nära 20 ° C).
Jag gjorde min egen anhydrid ättiksyra från Na-Acetate + S2Cl2 och använde 1 gram med min 173 mg morfinfri bas, i 10 ml glaskolv, vid 85 ° C reglerad under konstant magnetisk omrörning under 2H20minuter.
Basifiering med 10% NaOH-lösning, extraktion med eter, avdunstning i glas petriskålar vid 45 ° C (se bild) vägd (160 mg, bra utbyte), täckt med destillerat vatten och surgjord nära pH2 med koncentrerade HCl-droppar, neutraliserad med natriumbikarbonat till pH7.
Injektion IM :
1,5 mg tröskel, små effekter (därför uppenbarligen inte morfin på denna nivå)
3 mg : min riktiga kraftfulla dos (effekterna är något bättre än morfin trevligare)
6 mg : kräkningar
Perfekt, det är riktigt DAM enligt min erfarenhet, nära 2 till 2,5 gånger mer potent än medicinsk morfin.
Jag tänker reproducera syntesen med mer detaljerad information, bilder, beräkningar, exakta temperaturer och material.
Jag kommer att skapa en väldokumenterad dedikerad sida om denna syntes på detta forum när jag får minst 4 eller 5 syntes av erfarenhet.
(och mer morfin från min kodein, det verkar fungera mycket bra)
-> Personlig reflektion : Jag förstår fortfarande inte varför DAM inte används på sjukhus (eller till och med lagligt) : Beroendegraden motsvarar till exempel Tramadol för mig, vilket är mycket lågt. En tidslucka på en vecka mellan 2 doser är som en av en fest med vänner : det är coolt, men inte ett problem att vänta nästa vecka. Min observation är: endast de som redan har problem med missbruk kan ha problem med missbruk ...