Jag har en sändning som sitter mellan sätena någonstans förmodligen som 5 miles från mig sedan början av augusti lol. Skiten var temperatur- och ljuskänslig så jag betraktar den som förlorad, men den är fortfarande listad som "på väg" efter en månad. Svart lista är det mer troliga scenariot. Jag har en annan sändning som nu närmar sig, om den stoppas eller "fryses" i detta skede kommer jag att betrakta den adress jag har använt som bränd och gå vidare.
Bokstavligen kan vem som helst beställa post till vem som helst så det är en juridisk röra hur man än ser på det. Juridisk röra är dyrt, om inte någon vill göra ett exempel av dig (och jag är ganska säker på att du kommer att veta riktigt snabbt om så är fallet), är lösningen för dem att "stoppa ytterligare aktivitet" eftersom det är det billigaste alternativet.
Vem har inte fiender nuförtiden? Det är för fan 2024, 5 åringar går runt med iPhones. För allt någon vet är adresserna jag väljer helt enkelt människor som jag bara verkligen inte gillar och är bra att jävlas med dem.
Så många 9-5 M-F Drones runt, ta ditt val och vänta på att brevbäraren ska lämna, snagga din skit. Försök att välja adresser till teknofober, de kommer inte att ha ringklockor eller kameror. Övervaka ditt lokala områdes NextDoor-sidor (SocialMedia). Gamlingar ÄLSKAR att skvallra om "misstänkt aktivitet" som pågår i deras perfekta, dyrbara hemstäder. Jag tycker att det är en bra linje till vad min lokala polis och "vaksamma medborgare" håller på med.
Håll dig bara säker, håll dig säker för mig betyder att vara smart och göra din forskning så kommer du att ha det bra