"Nya droger" på gatan.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Hej, här kan du hitta din väg mot att göra mephedrone själv och dra nytta av mer. Om du vill ha produkten kommer någon att erbjuda den till dig, men om du betalar tusentals per kg och riskerar ganska mycket eller betalar hundratals per kg och inte oroar dig för hur sakerna kommer till dig, är det upp till dig. Jag kan erbjuda dig stöd under uppgraderingen av ditt goda jag om du också är nyfiken på att bli "kemisten". Om din plan är att bli rik vill jag helst inte dyka in i den heliga vetenskapen och kanske köpa redan tillverkat vad du än önskar. Skål!
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Det är en mycket smart idé, men i mitt fall inte så värt det. Jag antar att reagenserna och utrustningen kommer att kosta mig en förmögenhet och med min budget är det inte särskilt genomförbart. Kanske skulle jag kunna göra något liknande efter att ha vänt några satser men jag kommer inte att se på framtiden så mycket. Tack för din tanke och din erbjudna hjälp!!!
 
View previous replies…

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
förståelse, sedan mer förståelse och mer förståelse är en nyckel. Jag gör varje dag forskning om nya saker, jag upptäcker nya namn på ämnen, t deras atribut, och dessa som upptäcktes (av mig) för månader sedan är lika mycket i mitt huvud nu, så det är alltid dags
 
Top