Enklaste sättet att framställa amfetamin

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
44
Points
18
Det finns förmodligen 200 (kanske 500) milligram kvicksilver i en termometer eller så. I Kina kostar den 1 dollar. Bara 1 dollar.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
44
Points
18

Jag bryr mig egentligen inte ett skit. För länkar till termometrar, fråga Google.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Jag tycker faktiskt att det är ganska svårt att hitta kvicksilvertermometrar till försäljning på nätet, förutom riktigt dyra sådana som säljs med etiketten "vintage". Och även om man gör det är mängden kvicksilver per termometer försvinnande liten.
Med extraktion från cinnober får du tillräckligt med kvicksilver för alla dina önskade synteser på en gång.
Och eftersom ingen kan producera en livskraftig länk till faktiska termometrar ...

Men som du påpekar kan situationen vara olika för varje person beroende på var han/hon befinner sig. Jag skulle aldrig fråga någon på det här forumet var de kommer ifrån, så det är bättre att bara ge en mängd olika information från olika perspektiv. En version kanske fungerar bäst i USA, en annan i Ryssland, en i delar av EU osv. Och kanske en del på Mars :).
 
Last edited:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18

Tack vare Kina kommer vi att kunna njuta av normal internethastighet på Mars: För nästan 10 år sedan hade ett kinesiskt universitet och ett österrikiskt universitet en "kvanttunnelkommunikation". Ingen aning om vad det riktiga namnet är men i grund och botten kan du "split-kopiera" en "elektron" i 3d-utrymme så att du har 2 av dem. Om du roterar en medurs så kommer den andra att vridas moturs. Detta sker ögonblickligen, nästan som om de vore samma objekt.

Detta fenomen missbrukas för binär kommunikation. Kineserna lanserade i sin andra rymdstation (ja, de har 2) en kvanttunnel med den. De kan njuta av normal internethastighet i sina rymdstationer (den ena har en mikrovågsanslutning till den andra, typ av en repeater). FÖRESTILLE DIG DETTA! HELA UNIVERSUM INGEN FÖRDRÖJNING KOMMUNIKATION.
 

salaubry

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Tack killar
 

Amphetamin

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Någon kan säga mig, enklaste sättet att shyntesys amfetamin i stor skala om jag kan få alla kemikalier? Ledsen för min dåliga engelska :eek:
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
17
Points
18
Förstår jag av dina ord att jag bara kan tillverka amfetamin av kvicksilvernitrat och aluminiumamalgam?
Vänligen låt mig veta hur jag äger dessa material
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Du kan bjuda in denna leverantör till oss för att publicera sina annonser här
 
Top