- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Kan någon av er sälja en video till mig som visar hur man tillverkar crystal meth med jod och pseudoefedrin? Jag vill att det ska vara en video av en professionell person, inte som videon som visar en skallig person eftersom jag ser det som inte ett perfekt arbete.
- Reaction score
- 49
Hej kompis, jag har ett erbjudande till dig. Jag brukade tillverka med den här tekniken och har tänkt på hur bra den skiten var och bestämde mig för att göra en liten sats. Jag har precis börjat prissätta kemikalier. Jag tänkte, eftersom du ändå skulle skaffa röda fosfor- och jodkristaller till din kock, och eftersom du erbjöd dig att betala för en demonstrationsvideo av hög kvalitet ... Om du bara levererar den röda fosforn och jod för reduktionen, kommer jag att tillhandahålla pseudoeffedrin och göra dig en instruktionsvideo av inte bara syntesen utan också av olika sätt att extrahera pseudoeffedrin från kalla tabletter, göra jodkristaller från tinktur av jod, helt improviserad glasvaror etc. Vad tycker du om det? Jag skulle kunna klara mig med bara 3,5 gram rött och 10 gram jod, detta skulle göra en 10 gram sats av metamfetamin. Vad tror du om det?