Smält metamfetamin blir blått

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Vilken typ av piller använder du?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag använde olika typer och alla blev blå på glaset Jag tror att jag gör något fel med reaktionen eller rengöringen
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
30
Points
28
Hej, sir, vet du hur man tar bort klorfeniraminmalat från pseudoefedrinhydrokloridpiller? Det är alltid lika lösligt i samma lösningsmedel som pseudoefedrin.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Enligt en sökning av den mest uttömmande Meth Making anslagstavlan i historien. (, Hive-arkivet) "Smurf dope" är resultatet av histaminblockerare; Loperamid, Chorphenimin och loratadin Att inte tas bort från psuedoefedrinpillerna (eventuellt till och med hela piller skaka och baka) och använda järn eller koppar kan orsaka att det blir grönaktigt tonat 🧑‍🔬
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Hur kan jag rengöra pillerna från det?
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Jag brukar börja skriva och precis innan jag trycker på retur gör jag 3 minuters forskning och forskningen sa att saker inte kommer ut lätt, vilket var meningsfullt eftersom om det gjorde det skulle det inte vara där inne
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
I bikupan säger de att tetrakloretylen är rätt grej
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag gör forskning sedan jag började denna thred ...
Men du har inte mindre styrka på din produkt....det smakar bara lite fulare ... så det är någon form av ett "första världsproblem" haha
Tack för tipset ... jag kommer att fokusera min forskning på denna tetrakloretylen....
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
30
Points
28
Hej, sir, jag har samma problem som du. Hur löste du det?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
30
Points
28
Hej, broder. Jag har stött på samma problem som du. Metamfetamin lämnar alltid något blått/grönt efter skållning, och metamfetaminskållning luktar som gummibränning. Jag använde jod-subfosforsyrametoden, tillsatte inte röd fosfor och reaktionstiden var 8-10 timmar.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Kom att tänka på det efter att ha konfererat med några gamla vänner detta skulle bara hända när vi skulle få ett kluster knull en annan piller förlängd frisättning allt med fjädern i det ibland Claritin typ saker Red hots generiska många saker skit från utlandet vi hade ingen aning om vad det var men där inne någonstans var den mörkaste blå jag någonsin har sett i mitt liv den här typen glömde ett marknadsföringstema AKA Smurf men de sista träffarna smakade som brinnande däck så tack för allas forskning Jag har inte tänkt på det här problemet på många år Jag känner att vi kommer närmare en lösning
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
ivbeen inför det för många gånger jag röker och det är inte gott och till och med inte fungerar som det ska
kanske kapsel och äta det försökte inte
definitivt behöver tryy röka eph efter extrakt om det går blu
då kan du försöka ta bort och kontrollera snabbt och sedan ta bort efter reaktion
ge information om du tog bort thx
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Jag kommer verkligen ihåg att alla pratade om 1,1,1 kan verkligen se användningen själv och jag hade henne till bromsvätska och prata med mig själv fan det är den giftiga rövskiten
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Jag är efterbliven, du pratar om bromsrengöring
 

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 14, 2023
Messages
23
Reaction score
10
Points
3
Jag har MYCKET erfarenhet av det här. Jag brukade göra det med flit när jag var ung och dum. Den blå (ibland ljusgröna) crackbacken beror på histaminer som drar med efedrinet när du vatten drar piller. Actifed (och generika) crackback blå. Histatabs (och generika) crackback grön. Du kan undvika detta genom att dra ditt efedrin i toulen (eller annat) och gasa ut det.

Tillbaka på dagen gasade alla ut piller så jag skulle alltid dra mitt efedrin i vatten för att få mina saker att sticka ut. Sedan lärde jag mig om hela "signatur" nackdelen. lol
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
30
Points
28
Hej, det finns många fyllmedel för piller nu. Vissa av dem är mycket svåra att separera. Maleinsyra är samma ämne som efedrin. Hur separeras de?
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Så jag var inte så långt borta och ja nackdelen med en signaturprodukt var ett problem tack för inmatningen Jag var från eran av bara en vattendragning dessa dagar är definitivt över
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Jag tyckte personligen om det blå eller det bättre ibland var det så blått att det såg svart ut och att se den molniga molnblå stammen var ganska prat om trailern ja specifik smak det var inte dåligt men jag hade alltid misstänkt antingen värme eller någon form av histaminreaktion på något sätt som verkligen tar tillbaka 90-talet för mig tack för din berättelse
 

Elsie

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 14, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
År 2010 cirkulerade det i Kanada en hel del metamfetamin som blev blått när det smältes. Inte riktigt lika intensivt som bilden längre upp i tråden, det var mer av en klar isblå. Tydligen berodde färgen på någon ny ingrediens som de började lägga till i pseudoefedrintabletter av märket Reactine. Det var dock okej knark.
I ditt fall ser det ut som metallförorening, vilket jag har sett tidigare, men inte bara när det smälts. Kom det i kontakt med några metallredskap vid något tillfälle?
Det kan också vara en blockerare som fanns i pillren i syfte att förstöra din matlagning.

Destillerade du oljan? Om du gjorde det, skulle du förmodligen inte ha det här problemet. Du borde vända tillbaka den till freebase och destillera den. Det fixar allt.
 
Top