Smält metamfetamin blir blått

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag har märkt att när mitt PSE-pulver smälter blir pulvret blåaktigt. Nu har jag låtit metamfetaminet genomgå ett smälttest på ett glas och det blir också blått. Är det möjligt att jag fortfarande har en hel del oreagerad Pse i min produkt? Om JA vad kan vara orsaken till det? fel temperatur??? tillagningstid???
eller finns det en annan förorening?

Jag hoppas att någon kan hjälpa mig att lösa detta problem.
Tack
Vänliga hälsningar
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Vilken typ av piller använder du?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag använde olika typer och alla blev blå på glaset Jag tror att jag gör något fel med reaktionen eller rengöringen
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Hej, sir, vet du hur man tar bort klorfeniraminmalat från pseudoefedrinhydrokloridpiller? Det är alltid lika lösligt i samma lösningsmedel som pseudoefedrin.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Metylamin reagerar alltså med alkalimetaller och elektropositiva metaller och bildar blå "elektrider" som orsakas av solvaterade elektroner. Detta är normalt och förmodligen vad du ser
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Vilken reaktionssekvens använder du?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Vad menar du med reaktionssekvens?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Birch, Emde, Rp/I, Leukart, vilken reduktion? Det finns 20 sätt att tillverka metamfetamin, vilket gör du?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag använder mig av hypofosformetoden... med röd fosfor, jod, efedrin, fosforsyra...
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Jag har bara haft det som händer med redphos jod med tidsfrisättning gick från fluffigt vitt till så mörkblått som pennbläck ok kvalitet dåligt utbyte detta i mitten av 90-talet
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag använder hypofosforvägen med röd phos jod ...
Vilken väg ska jag använda för att kvaliteten ska bli bättre?
 

Candyshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jul 13, 2023
Messages
30
Reaction score
17
Points
8
Deals
1
Hej Jag märkte ett ämne på forumet, så jag har en fråga, vilka mängder använder du för reaktionen av jod och röd fosfor och ortosyra, ??? Ge kvantiteterna med 1 kg efedrin????
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Hon blir inte för varm den rutten är bra Jag är inte säker på vad det blå är jag tittade aldrig riktigt på det eftersom det inte var en kvalitetsfråga även om värme är min huvudmisstänkta
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Vilken temperatur skulle du säga är ok för den rutten??? Jag använder 110 - 130 C för det
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
90 % av tiden satsar jag på att hunden kommer från den andra substansen i det läkemedel du använder. det hände mig med rhinopront.
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Jag använde rhinopront också ... produkten fungerar men den var inte så ren som jag vill ha
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Vem vet varför denna Meth blir blå/grön?
 

Attachments

  • MkAOcGKxjQ.jpeg
    MkAOcGKxjQ.jpeg
    2.4 MB · Views: 70

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Enligt en sökning av den mest uttömmande Meth Making anslagstavlan i historien. (, Hive-arkivet) "Smurf dope" är resultatet av histaminblockerare; Loperamid, Chorphenimin och loratadin Att inte tas bort från psuedoefedrinpillerna (eventuellt till och med hela piller skaka och baka) och använda järn eller koppar kan orsaka att det blir grönaktigt tonat 🧑‍🔬
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Hur kan jag rengöra pillerna från det?
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Det är en jättebra fråga. Jag skulle skölja den med vattenfri aceton till att börja med. Om det inte fungerade skulle jag lösa upp det i varm IPA och köra det genom buchner-tratten andra. Jag skulle lösa upp det i kloroform och skicka det genom buchner-tratten 3: e och jag skulle prova det med vatten andra (lösa upp det och köra det genom buchner-tratten) eftersom vatten är det billigaste lösningsmedlet. Jag ser att klorofineramin och loperamid är lösliga i vattenalkohol och kloroform så aceton är ditt enda hopp och det är förmodligen inte lösligt i det och inte heller meth. Så det är en bra förklaring till varför det finns där. Loratsdine är INTE lösligt i vatten, så det är ditt enda hopp om du inte har MEK DMSO eller något annat bra
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Tack för den goda informationen ... jag rengör alltid min produkt med aceton och gör en omkristallisering med etanol.... men den blir fortfarande blå.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag brukar börja skriva och precis innan jag trycker på retur gör jag 3 minuters forskning och forskningen sa att saker inte kommer ut lätt, vilket var meningsfullt eftersom om det gjorde det skulle det inte vara där inne
 
Top