JWH-018 syntes

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Ingen video, men jag kan ge råd i detalj om processen här, privat meddelande eller XMPP. Jag har tillräckligt med praktisk erfarenhet av denna syntes.
 
View previous replies…

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Om produkten inte kristalliserar från alkohol kan du hälla kallt vatten och få en fällning. Den erforderliga mängden 018 för örter beror på den erhållna kvaliteten och din tolerans. Dokumenterad forskningsdosering - 2 mg per träff. Men jag tror mer.
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Tack så mycket för att du svarade. Det var mycket användbar information. Jag uppskattar det.
Är det normalt att 3(1-naftoyl)indolfärgen blir röd när den tvättas med vatten?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
På marknaden är detta i princip rödaktigt
 

Yunik777

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 20, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Hej min vän, jag är inte en mycket bra kemist men lyckades göra jwh och 5f från prekursorer som jag köper utomlands och jag undrade när jag studerar cannabinoidernas kemi om det skulle vara möjligt att konstruera cannabinoider från Naphtalene (mothballs)
Jag förstår också att karboxylater och syntetiska pyretroider har mycket intresserade egenskaper som kan användas för att skapa cannabinoider? Skulle du ha något att säga om det eller hjälpa mig på något sätt ...? Jag fick reda på att cypermetrin ökar effekterna av cannabinoider.... det är logiskt orsak pyretroider riktar sig mot nervsystemet men jag är säker på att det finns guld att hitta där min vän ... snälla svara mig någon
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Jag tror inte att det här är rätt ämne. Vi har mycket forskning om designernoider. Och det finns många fler klassiska strukturer än att tänka på helt nya. Du kan skriva dina idéer till mig och delta i utformningen av noider med teamet.
 
Top