IN LOKI kan du lita på min vän...
Jag skulle inte skriva det här om jag inte visste det... tyvärr har de flesta kinesiska leverantörer inte ens produkten på plats för det mesta och är helt enkelt fronter för kemiföretaget som kommer att försvinna om du får problem, trots allt kan du inte ens vara säker på om namnet de ger dig är faktiskt, du kan prata med "flera" personer när allt du egentligen gör är att skicka ett meddelande till en helpdesk...
Jag försöker inte sprida negativa känslor om våra kinesiska partners, jag säger bara att du bör ge dem samma förtroende och ärlighet som de ger dig, vilket är noll. De befinner sig i en helt annan värld där de verkar, och om du åker fast får du klara dig själv. Deras smyg kommer inte ens nära Dark Market-säljare på mellannivå och de arbetar genom WHATSAPP, så detta borde berätta tillräckligt. Om du inte kan räkna ut hur du ska hantera dem och isolera dig själv 200%, borde du inte göra det; precis som med mörka marknader. LOKI har fått sina droppar plundrade av swat efter oenighet med en narkotikasäljare en gång för många år sedan ... LOKI skrattade när allt swat hittade var ett gäng människor som sköt upp heroin ... ändå hade LOKI en bra droppe bränd för att han använde escrow-alternativet när säljaren hävdade att paketet redan var levererat ... LOKI tog inte upp frågan, LOKI använde tjänsten korrekt genom att förlänga tiden ... LOKI kallades en stor bedragare för att inte släppa pengar just nu! Och LOKI skulle sitta i fängelse på grund av någon bög just nu, om LOKI inte hade sin verksamhet under kontroll. Ta mitt råd, du kan aldrig vara för säker!
LOKI VET