• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Another City Hej Slovakien

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Zdravim Vas
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hej Spiritus Välkommen... Du får gärna presentera dig själv på .... så att vi kan börja bygga upp strukturen för de ämnen som vi kommer att börja med här
 
View previous replies…

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
modafen eller nurofen eller paralen grepp den gröna innehåller pseudoefedrin Jag har gjort det det enklaste sättet åtminstone för mig är "rakt till E" google det typ "rakt till E erowid" och klicka på den första länken du behöver teknisk bensin aceton toluen allt som finns i färg det finns en metod där du måste använda saltsyra för att uppnå en neutral PH i vattenskiktet det är komplicerat eftersom du kan övertrycka PH och sedan lägga till natriumhydroxid och det är en jävla röra men rakt till E är lättare du kombinerar allt och avdunstar det men var försiktig när du avdunstar det är mycket brandfarligt. latkes bör göras företrädesvis utomhus på gården och blåsa av ångorna med en fläkt Jag har upplevt en explosion och en stor brand när jag gjorde cirka 100 g pseudo åt gången i ett stort janskyglas Jag hade ungefär en halvliter av dessa kemikalier och medan jag laddade handfläkten samlades ångorna när jag satte fläkten på den och slog på den en gnista skapades och den antändes då vara mycket försiktig helt klart metoden för HCL efter droppar på PH7 är säkrare
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Jag håller med om att pseudofosformetoden är mer komplicerad för tillfället eftersom fosfor inte längre är lika lätt att få tag på som tidigare och det enda sättet att få tag på RP (röd fosfor) är att skrapa bort det från tändlådor, Jod är inte ett problem men att få pseudo att gå från apotek till apotek tror jag medför en risk någon kanske märker att gå till apoteket oftare framtiden är meth från P2P Jag vet bara inte hur det är med kvaliteten i allmänhet det är känt för mig att meth från P2P på något sätt är svagare än meth från pseudo
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
D-meth kommer alltid att vara bara D-meth oavsett hur det syntetiserades. p2p meth producerar racemisk meth 50%L-meth50% D-meth så efter syntes måste du dela isomererna. Studie fråga på forumet det finns många fantastiska hjälpsamma människor där som kommer att förklara guiden till rätt spår. Vad du än gör kom ihåg att inte sälja droger i SK. Bra råd 😎
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Det här var det svar jag letade efter och precis vad jag behövde. Tack så mycket
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Alla återförsäljare på nätet är inte värda det som följer om du åker fast
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
:) Hej alla Jag skulle vilja be om råd, snälla har du någon erfarenhet av P2P? Vad är det enklaste sättet att tillverka fenylaceton från våra lokala "Tillgängliga" råvaror ? Tack så mycket
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
för råvaror skulle jag rekommendera gordon ramsey eller constantylious, constatylious är en leverantör från Polen de har allt du behöver för meth av P2P det enklaste sättet att göra P2P är att göra det från P2NP forumskaparna har gjort en hur man gör video det är lätt om du följer videon exakt så det finns inget att gå fel
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Inte på något sätt via p2np är detta en onödigt lång och lågproducerande metod. Definitivt studera mycket för att hitta rätt väg. Du är på rätt spår p2p al/hg amalgan😉
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Förra gången gjorde jag redan amfetamin från p2np, jag vet bara inte exakt hur man gör amfetamin - metamfetamin ... Jag är självlärd, jag studerar från grunderna helt själv så snälla inget hat
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Tyvärr kan man inte göra mycket av våra tillgängliga råvaror. Bara Kina. Studera forumet för att få alla svar...
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Med detta menade jag även receptfria produkter... Men p2p har fortfarande en framtid, om jag får fråga dig, I2, har du en beprövad tinktur? ... Jag tittade på kojuver efter mjölkning, där används nästan rent jod, kan du ge mig lite mer råd om hur man extraherar jod? Tack så mycket
 
View previous replies…

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Du behöver väteperoxid för tinkturer, och det är redan en högprofilerad sak...
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Zdravim lägg till vår slovakiska gemenskap, har du märkt det inledande jobberbjudandet för att skapa död droppe i stora städer minsta insättning 100 € vad tycker du om det? Jag tycker att det låter intressant
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Tänk dig nu att du inte behöver vänta på att ditt paket ska komma fram. Du köper helt enkelt det du vill ha och får den exakta adressen där det finns. Allt du behöver göra är att gå och hämta ditt köp.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Bedragare finns alltid och överallt. Du kan inte göra något åt det. Vi kommer att hantera alla tvistiga situationer på ett noggrant sätt.
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Enligt min mening är detta ett utmärkt sätt att utöka denna gemenskap och skapa ett fantastiskt nätverk som kommer att fungera som ett urverk. Jag har redan korresponderat med OutLaw (HR Manager) och det låter mycket intressant och lovande.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Det är en jättebra idé. Jag skulle inte oroa mig för återbetalningar om det är i händerna på gurun HEISENBERG.... Han är en fantastisk kille och ett stort huvud. Från botten av mitt hjärta önskar jag att detta projekt kommer att fungera och alla inblandade kommer att vara en glad köpare som får kvalitetsgrejer för rimliga pengar. Slutligen kommer det till vad BB-forumet grundades för att skicka till glömska giriga människor som säljer hackade och otroligt dyra saker av dålig kvalitet. Så för mig en bra idé av en stor man ♥️
 
Top