Ditt forum och din butik är nästan för bra för att vara sant Ett prov skulle övertyga mig om att allt detta är sant.
Bra information och handledning och butiken. Komplimanger Jag har aldrig haft A-PvP men min favorit är meth i min pipa. Jag är nyfiken
Hej där BB community! Ny här, jag har sysslat med en uppsjö av kemikalier i 21 år. Vad har du i en opiat / opiod rc som desomorfin, inte krokodil dock. Det blandat med rätt rc från antingen tropanes-klassen eller cathinones-klassen kan vara kul. Det eller AMT, 2c-x eller 5-me0-dmt
jag antar att gratisproverna sedan länge är slut, men jag är lite intresserad av vilka planer som finns för att få australien ur sin nuvarande torka (om du kan svara)
Bara gick med idag. Letar efter att hitta pålitlig källa för vissa produkter. Jag gillar gratisprover, det är coolt. DM om det fortfarande är tillgängligt.
Hej! Min kära, du har redan försökt mycket. Vår provgåva är för personer som just kom till forumet. Det är för dem som aldrig har köpt saker online.
Men jag kanske skriver till dig när vi har något riktigt speciellt...