Gratisprover från BB Forum för alla!

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
9bMFjGYeiR
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Det här är det prov jag fick från BB. 2 g 4mmc eller "cat". Ledsen för att jag inte tog en bättre bild av den utanför påsen. Det var mestadels krossat och pulveriserat så inte mycket att titta på, men i alla fall, gratis droger så inga klagomål här (y). Jag känner igen den lukten ... ja ... den distinkta lukten ... och smaken! Det här är mer eller mindre vad som gick runt som "molly" i mitt område runt ~ 10 eller så år sedan. Det kunde passera som MDMA eller en analog av på grund av den "rullande" effekten den ger.

Jag klippte rätt till jakten och IV'ed en .3 eller så ... och ja ... det är grejerna. För dem som inte vet, det är ungefär som en psykedelisk amfetamin är det bästa sättet jag kan beskriva det. Det är ett mycket euforiskt stimulerande medel, vid en tillräckligt hög dos får du visuella effekter. Används IV är det en ganska intensiv hög på ~ .25 g och uppåt bör du se visuell snedvridning (beroende på vikt, jag är ungefär 180 kg.) Du får en intensiv eufori rush i cirka 30 minuter och sedan börjar den sjunka av och du är hög i ungefär en timme eller så. Det skiljer sig från andra stims som kokain eller dexamfetamin eftersom det ger dig den signatur "rullande" känslan. Det är svårt att förklara - det är alltför stimulerande men samtidigt känns det nästan lite lugnande eller avkopplande ... men det drar dig bara med. Det får dig att känna dig lite "dopey" men inte lik en heroin nod.
Jag delade resten av det med några vänner och bad om deras feedback ... de IVed det också, ungefär samma mängd som jag. De hade egentligen inte mycket att säga annat än "De gillade det, och det var bra ... och om jag hade eller inte kunde få mer." Jag hoppades på något lite mer men du kan inte riktigt förvänta dig sådana vältaliga reserapporter från gatunarkomaner.
Jag gav en annan vän en .8 till fallskärm (äta det). Hon tyckte om det mycket också. Hon sa att hon var hög som fan för ca 3 timmar sedan kom ner för en annan 2 och var tillbaka till det normala efter ca 6 timmar efter dosering. Hon ville veta hur snart jag kunde få mer också. Så, låt det vara känt, detta prov var väl mottaget och kommer att saknas eftersom det finns en god efterfrågan men ingen tillgång.

Något ord om dessa promo synth kit? :B

Tack alla på BB - administratörerna, personalen, alla användare. Alla som gjorde detta möjligt. Det här var riktigt coolt och något du inte ser ... som någonsin?
Vem ger bort gratisprover och förväntar sig inte att få något i gengäld? Mycket häftigt ... tack igen.
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Något annat jag glömde att nämna var leveransen/paketet. Det tog ungefär en vecka att komma till USA från Centraleuropa. Det tog ungefär en vecka till att komma till mig i North East, USA.
Det kom i ett litet kuvert ungefär lika stort som ett vykort. Kuvertet innehöll en förseglad mylarpåse som innehöll en liten äppelpåse som ses på bilden (jag tror storlek 1515?)
Uppenbarligen inget alltför smygande om det, men inte heller något behov. Att överdriva det med smygningen kommer bara att skada i den här situationen, så inget behov av att vara orolig. Något så här litet kommer inte att undersökas eller förföljas. Dessutom finns det ingen registrering av en transaktion så om något, spela bara dumt och förneka, förneka ... förneka.

Tack så mycket igen.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ayy tack för den här uppdateringen, jag är östkusten USA bara mer söderut. Jag har ärligt talat snubblat över om det kommer fram eller inte, och det här hjälpte mig massor. Det har gått ett tag sedan jag fick något int.
 

papiflaw666

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 5, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag är intresserad, mycket intresserad. Välsignelser
Jag röker kokain
 

Ser0tex

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 18, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
Provet är på väg... Jag är mycket spänd på att se vad som finns i posten.

Förresten, är det smygpackat?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Säkert bra förpackad :)
 

Ser0tex

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 18, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3

Inget smygande, men bra packning. Luktar lite som kattpiss.
Vape på Alu Foul inte så bra!
 

Sibylle

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jun 25, 2024
Messages
3
Reaction score
7
Points
3
Hy, jag använder varje läkemedel.i 35. År averybody skicka mig ett gratis prov.Tack killar.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Kontrollera din DM pls :)
 

Jamestheman22

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
 

Attachments

  • nH8IOidq70.jpeg
    nH8IOidq70.jpeg
    430 KB · Views: 57

lenoss

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 19, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Jag skulle gärna vilja få ett prov om de fortfarande är tillgängliga?
 

Jamestheman22

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
Jag är redo Jag är en tatuerare som knappt klarar sig
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Jag skickade ett meddelande till dig i DM
 

Ser0tex

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 18, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
4-MMC härifrån är fantastiskt. Löses upp i kallt vatten. Sticks inte när man drar sig i näsan. Ångning på aluminiumfolie är svårt.

Effekten är mycket amfetaminliknande vid låg 25 mg - 50 mg.
Om näsan är större är effekten mycket lik MDMA.

Noll nervositet, ingen paranoia. Inga filmer som: någon kommer etc.

Att komma ner med THC extremt avslappnad, att sova är inget problem 3, 4 timmar efter den sista näsan.

Jag menar, det är länge sedan jag har haft en så ren substans från den svarta marknaden. Hur bra substanser faktiskt kan vara när det inte finns någon smuts i dem. Amfetamin, som jag får tag på i min stad, förtjänar inte det namnet.

Jag blev verkligen förvånad över hur ren och ädel en substans kan verka! Stort tack och respekt för ditt arbete!
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Stort tack för dina ord bro :)
 

Lordbahamut

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 8, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
God kväll, jag är nyfiken på vad provkatalogen består av.

Tack och ha en underbar kväll!
 
Top