- Reaction score
- 3
Jag har sett provbetalningssystemet, men jag förstår inte att köparen betalar pengarna, så vad händer om produkten inte når hans hand, jag kunde inte förstå den delen, eftersom säljaren tar pengarna från slutskedet
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
25 Feb
Det är upp till köparen att bestämma när pengarna ska betalas ut till säljaren. Annars är administratören inbjuden till affären
↑View previous replies…
- Reaction score
- 3
- By Anhedonia35
Straffet för att föra in en kemikalie i landet börjar med 10 års fängelse, tycker du inte att det är normalt att jag sätter upp dessa scenarier? När jag gör affärer med säljaren kommer jag att ge honom både mina pengar och min adress. Om produkten inte når mig kommer jag att förlora mina pengar.om mannen skickar produkten men hänger på tullen kommer jag att förlora mina pengar och gå i fängelse, tycker du inte att detta är ett viktigt problem?
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
27 Feb
När man köper eller säljer något förbjudet finns det alltid en risk att förlora pengar och/eller frihet. Du måste tänka igenom varje steg innan du köper något och vara medveten om riskerna. Förbered den adress som du ger till säljaren. Vårt spärrsystem garanterar inte att du inte hamnar i trubbel med polisen. Fråga forumanvändare om hur man handlar för att minimera eventuella risker.