- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 415
skulle inte aluminium göra det mer misstänksamt? då är det ganska uppenbart att du döljer något. men jag vet inte, jag har aldrig skickat ut droger förut.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 28
Många säger att aluminium hjälper till att blockera röntgenstrålar men jag tror att det är en myt
Bly hjälper till att blockera röntgenstrålar på grund av sin densitet 11400kg/m³ men aluminium har bara 2700kg/m³ så jag tror att det är värdelöst
bara bra för att linda in dope
Bly hjälper till att blockera röntgenstrålar på grund av sin densitet 11400kg/m³ men aluminium har bara 2700kg/m³ så jag tror att det är värdelöst
bara bra för att linda in dope
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 47
- Deals
- 12
Skitsnack! Alluminiumfolie blockerar inte röntgen.
din dope är en hög med organiska molekyler. organiska ser annorlunda ut än metall på röntgen, och kan särskiljas.
Om du vill blockera röntgen måste du sänka ner din dope i den liknande organiska omgivning för att se ut som något oskyldigt. men vid denna punkt slutar jag eftersom jag inte är villig att avslöja mina egna smygmetoder.
din dope är en hög med organiska molekyler. organiska ser annorlunda ut än metall på röntgen, och kan särskiljas.
Om du vill blockera röntgen måste du sänka ner din dope i den liknande organiska omgivning för att se ut som något oskyldigt. men vid denna punkt slutar jag eftersom jag inte är villig att avslöja mina egna smygmetoder.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 9
Theoretically aluminum can shield against electromagnetic waves, also x-ray.
But the thin layers used mostly are not enough.
There are different ways through which a material can block electromagnetic waves.
Scattering and absorption which often happens in high density, but it also works through the conductivity of a metal, and aluminum and copper for example have a good conductivity, and this allows them to absorb energy from the electromagnetic radiation pretty well, because of their free electrons.
But you would need a thick layer of aluminum, the normal foil is not going to do that well-
But the thin layers used mostly are not enough.
There are different ways through which a material can block electromagnetic waves.
Scattering and absorption which often happens in high density, but it also works through the conductivity of a metal, and aluminum and copper for example have a good conductivity, and this allows them to absorb energy from the electromagnetic radiation pretty well, because of their free electrons.
But you would need a thick layer of aluminum, the normal foil is not going to do that well-
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 9
Also the shielding ability of aluminum is better (lot better) at lower frequencies, and thickness would need to be increased a lot to shield effectively against x-rays. Also at such high frequencies like x-ray denser materials with high Z are normally required because they have a higher probability of interacting with high energy electromagnetic waves, but theoretically every conductor can block them t some point, also aluminum, but you need a very thick layer which is not practical.