jag började med 10 gram prekursor (CAS 52190-28-0) som jag löste upp med 50 ml DCM, blandade sedan vÀl för hand med en sked tills prekursorn var ordentligt upplöst, tillsatte sedan 20 ml metylamin 40% vattenlösning till den upplösta prekursorn och pÄ mycket kort tid efter blandning med skeden för hand bildades 2 lager, Jag separerade det vattenhaltiga skiktet frÄn basen med hjÀlp av en pipett och tillsatte 6 ml etylacetat till det vattenhaltiga skiktet efter blandning under en kort tidsperiod tillsatte jag igen det vattenhaltiga skiktet som jag blandade med etylacetat till basen, sedan tillsatte jag 10 ml vatten till basen för att tvÀtta den och jag rörde om den tills 2 lager bildades, men innan jag tillsatte vattnet bildades ocksÄ de 2 lagren, efter att ha tagit bort basens vattenhaltiga lager tillsatte jag 2 gram magnesiumsulfat och lÀt det torka ett tag, sedan kontrollerade jag pH och det var 7, sedan gjorde jag en 9 ml lösning av 35-38% saltsyra av laboratoriekvalitet med 1 ml aceton och blandade det vÀl, sedan tillsatte jag lösningen droppe för droppe till basen och kontrollerade pH varje gÄng, och det var fortfarande vid 7 och sedan tillsatte jag lite mer lösning och pH var mindre Àn 1, istÀllet borde det vara 5 ,5. Totalt tillsatte jag cirka 5 ml av lösningen och jag överskred kvantiteten, sedan tog jag filterpapper, filtrerade det och lÀmnade förmodligen metylonhydrokloridet torrt, sedan tog jag ett metylon-antidrog-test och jag tror att det inte var positivt, ingen aning.