BK-MDMA-SYNTES ENKEL OCH SNABB METOD.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,393
Deals
1
Jag skrattar bara för att det enda som är lätt med detta är reaktionerna, jag letade upp den första cas#, och ja, jag antar att vi stjäl det, precis som på BREAKING BAD! Jag fattar nu, den var bra! 🤷

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
19
2-Bromo-3,4-methylenedioxypropiophenone är oreglerat i större delen av världen om du inte bor i Florida

View previous replies…

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
155
Slutlig process från 500 g 2b3'4mp 390 g rena bruna colakristaller av BK-MDMA.

Attachments

• Ek1tclWuq0.jpg
    Ek1tclWuq0.jpg
    4.6 MB · Views: 638
  • 7ZfNqpW4Rj.jpg
    7ZfNqpW4Rj.jpg
    3.8 MB · Views: 619
  • gDbkU1xEoH.jpg
    gDbkU1xEoH.jpg
    4.6 MB · Views: 604
  • VA5UHKLByM.jpg
    VA5UHKLByM.jpg
    4.5 MB · Views: 620
  • 4BaWFLbngl.jpg
    4BaWFLbngl.jpg
    4.2 MB · Views: 607
  • 78epyjGXKZ.jpg
    78epyjGXKZ.jpg
    3.8 MB · Views: 579
  • cBFpW6X2m0.jpg
    cBFpW6X2m0.jpg
    5.4 MB · Views: 1,220
  • fv6YiZePMg.jpg
    fv6YiZePMg.jpg
    5.4 MB · Views: 1,222
  • tSW0P18hQs.jpg
    tSW0P18hQs.jpg
    4.2 MB · Views: 592
  • 79S1fiI62s.jpg
    79S1fiI62s.jpg
    4.4 MB · Views: 635
View previous replies…

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
I kemisk syntes säger man att med 500 gram prekursor får man 490 gram metylonhydroklorid, nu säger man att med 500 gram prekursor får man 390 gram kristalliserat metylon, det vill säga att man förlorar 100 gram metylonhydroklorid när man omkristalliserar metylonhydrokloriden?
när man tittar på bilderna av metylonkristallerna, har den den färgen på grund av föroreningar, eftersom ren metylon är vit, hur skulle du rena de brunfärgade metylonkristallerna?

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
MrQTJ8gC3A

2: a satsen gjordes, kvaliteten är toppklass, testare föredrog den framför de cirkulerande mdma-pillren.

En fråga är dock att 50 g 52190 användes och endast 7 gr slutprodukt förvärvades. Det kan vara så att vi har använt metylamin hcl blandat med natriumhydroxid i dcm-lösningen, förmodligen för mycket metylamingas som flyr. 40% metylaminlösning är fortfarande på väg så utbytet kan förbättras då. Har inte gjort extraktion från det vattenhaltiga skiktet också så det förklarar det också. Skulle användning av en magnetisk omrörare också leda till sämre produktion?

Edit: Jag slutar också med att lägga HCl direkt i DCM med freebase-lösning efter torkning med natriumsulfat. Bör DCM indunstas med vakuum och sedan tillsättas HCl med aceton, hur kommer detta att leda till ett annat resultat än den metod jag har gjort hittills?

En annan sak jag är nyfiken på, hur gör du skiktseparation med hinkar? Jag förstår att med mindre mängd kan det göras med separeringstratt, men med hinkar verkar det vara svårare att dra av det korrekt.

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Min vän, jag hoppas att du mår bra, varför säger du att det läcker ut så mycket metylamingas? Enligt den kemiska syntes som beskrivs i forumet står det att behållaren måste öppnas under hela syntesen, så det är normalt att metylamingaserna läcker ut eftersom det inte påverkar slutprodukten.
Tack så mycket!!!

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Har någon provat den här syntesen? Jag är rädd för att spendera pengar på kemikalier och inte lyckas

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Hej jag har problem med att få min fria bas att bli klar, jag har tvättat den flera gånger med h20, fortfarande inte klar / vit. Jag har till och med använt h20 och bakpulver fortfarande inte klart.

kan någon ge mig input .

Jag hoppade också över det vattenhaltiga skiktseparationssteget och jag tillsatte inte någon etylacetat.

Slutligen läggs magnesiumsulfat till skopan för

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
155
Om din fria bas redan har sprayats flera gånger med vatten och även med bikarbonat, fortsätt lugnt med att salta din fria bas, det är inte helt nödvändigt att den förblir obefläckad vit, om de med alla dina tvättar fortsätter att ha en mörkare färg, kanske felet inte är Det är rengöringsfasen, kanske inte alla dess prekursorer har reagerat och det finns några spår av föroreningar, men senare i omkristalliseringsfasen kommer det att lösa det problemet. Fortsätt, fastna inte i den lilla detaljen.

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Även hur många ml hci & aceton behövs för baser. Jag förstår att vi lägger till tills basen är ph 5, men det aceton 250ml & hci 250ml? Är det hci 350ml och aceton 150ml?

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Vad betyder bikarbonat ? Hur gör jag bikarbonat .

"kanske inte hela dess prekursor har reagerat och det finns vissa spår av föroreningar"

Om detta är fallet skulle jag behöva låta dcm och presscor blanda längre med 40% metylaminlösning ?

bababy

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kan någon göra en video om det här?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Jag har just fått 1 kg av prekursorn (CAS: 52190-28-0) 2-Bromo-3′,4′-(methylenedioxy)propiophenone från en kinesisk leverantör.
Jag betalade 280 dollar för 1 kg med frakt inkluderad, från 25 kg kommer jag att betala 200 dollar per kg med frakt inkluderad, det är en dyr prekursor, renheten är 99%, färgen är brun och formatet är små stenar och pulver.
den har en stark lukt (jag vet inte vad exakt men det är inte en dålig lukt) formatet liknar också brunt socker.

Attachments

• SMmL4G9Z5f.jpeg
    SMmL4G9Z5f.jpeg
    5.6 MB · Views: 698

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
59
denna prekursor vad Kina säljare skickar är smutsig för mycket brom är inuti ...... denna prekursor behöver vara fin vit kristallform men är smutsigt pulver....

Eddybeaumont

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
Do you have an address where you can find good precursors? Thanks in advance

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
RewlBrtfLY

Attachments

• LwfmuPeCdk.jpeg
    LwfmuPeCdk.jpeg
    6.3 MB · Views: 689

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
jag började med 10 gram prekursor (CAS 52190-28-0) som jag löste upp med 50 ml DCM, blandade sedan väl för hand med en sked tills prekursorn var ordentligt upplöst, tillsatte sedan 20 ml metylamin 40% vattenlösning till den upplösta prekursorn och på mycket kort tid efter blandning med skeden för hand bildades 2 lager, Jag separerade det vattenhaltiga skiktet från basen med hjälp av en pipett och tillsatte 6 ml etylacetat till det vattenhaltiga skiktet efter blandning under en kort tidsperiod tillsatte jag igen det vattenhaltiga skiktet som jag blandade med etylacetat till basen, sedan tillsatte jag 10 ml vatten till basen för att tvätta den och jag rörde om den tills 2 lager bildades, men innan jag tillsatte vattnet bildades också de 2 lagren, efter att ha tagit bort basens vattenhaltiga lager tillsatte jag 2 gram magnesiumsulfat och lät det torka ett tag, sedan kontrollerade jag pH och det var 7, sedan gjorde jag en 9 ml lösning av 35-38% saltsyra av laboratoriekvalitet med 1 ml aceton och blandade det väl, sedan tillsatte jag lösningen droppe för droppe till basen och kontrollerade pH varje gång, och det var fortfarande vid 7 och sedan tillsatte jag lite mer lösning och pH var mindre än 1, istället borde det vara 5 ,5. Totalt tillsatte jag cirka 5 ml av lösningen och jag överskred kvantiteten, sedan tog jag filterpapper, filtrerade det och lämnade förmodligen metylonhydrokloridet torrt, sedan tog jag ett metylon-antidrog-test och jag tror att det inte var positivt, ingen aning.

View previous replies…

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
det resultat du fick är i linje med vad jag får, omkristallisering det skulle hjälpa till att få det att se bättre ut och eliminera överskott av HCl. Om du är osäker på om det är psykoaktivt och/eller säkert kan du försöka få tag på en labbråtta och beräkna mg/kg.

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
men du kan uppskatta färgen på drogtestet, det verkar inte vara rött som indikeras för metylonpositivt, snarare brunt.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
59
om han gjorde kristall förlorade han mycket produkt och det är mycket svårt att tvätta den smutsiga skiten för att få fint glas.

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Nu måste jag vänta flera dagar tills kristallerna bildas.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
59
normalt är 1 dag för att göra kristall

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Jag tror också att min kemiska prekursor (CAS: 52190-28-0) är oren och smutsig.
Enligt den kinesiska leverantören har den en renhet på 99 procent, men jag tror att han lurade mig, hur kan jag veta det, det vill säga att be honom om något laboratoriedokument, där han rapporterar att nämnda kemiska prekursor har den procentandelen renhet.

acidtobase125

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Hej heineken kan jag snälla få från dig en kontakt på någon säker krypterad messenger så att jag kan smsa dig på pv ?