- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Jag skulle arbeta för dig i New York för en liten andel av ämnena. Jag skulle arbeta för att bygga upp ett förtroende. Det finns en gigantisk outnyttjad marknad här.
- Reaction score
- 252
- Deals
- 1
BB-teamet letar efter nya medarbetare.
Krav som ställs:
- Ta emot en död droppe mephedrone i kvantiteter om 50 g (minsta parti vid uppstart).
- Förpacka i 25 paket med 2 g vardera.
- Göm 25 döda droppar på säkra platser.
Villkor:
Krävs en deposition på 100 euro
Efter att ha sålt produkten kommer entreprenören att få 15 euro för varje framgångsrikt såld död droppe
15*25=375 euro + 100 euro i deposition.
Arbetet är alltid där. Tjäna med oss från 300 euro per dag och ägna bara några timmar. Om du är intresserad, vänligen kontakta mig i privata meddelanden. @HEISENBERG @Madre
Krav som ställs:
- Ta emot en död droppe mephedrone i kvantiteter om 50 g (minsta parti vid uppstart).
- Förpacka i 25 paket med 2 g vardera.
- Göm 25 döda droppar på säkra platser.
Villkor:
Krävs en deposition på 100 euro
Efter att ha sålt produkten kommer entreprenören att få 15 euro för varje framgångsrikt såld död droppe
15*25=375 euro + 100 euro i deposition.
Arbetet är alltid där. Tjäna med oss från 300 euro per dag och ägna bara några timmar. Om du är intresserad, vänligen kontakta mig i privata meddelanden. @HEISENBERG @Madre
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Så betyder det att du kommer att skicka till USA och har du redan kunder här
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 12
Fed? Lol Jag frågar bara om de förser mig med kunderna att leverera också. Det låter för mig som om det är så det fungerar. Jag är inte säker på att jag får hur de gör saker. De sa att jag skulle tjäna upp till 300 euro per dag så jag frågade hur det var möjligt? Gör de en beställning till dem och sedan levererar jag produkten? Fed lol Jag har varit på scenen sedan 2014 Jag behöver inte din skit när jag ställer dem en fråga. Om hur det fungerar