- Reaction score
- 8
Skulle vara trevligt om du kunde sätta upp ett spel som detta i staterna
- Reaction score
- 7
Inget nytt i staterna, barn använder IG och TG, Venmo och några andra appar gjorde det enkelt att handla krypto och alla under 25 känns fortfarande oåtkomliga om de inte hade fastnat än, så det dödar faktiskt darknet-marknader med traditionell escrow värd som en dold tjänst snabbt ärligt talat om någon inte har märkt det. t.ex. Jag gick från att tjäna $ 10k i veckan för fyra år sedan till $ 2k i veckan. Det är fortfarande värt att ha en darknet-marknadsbutiks närvaro, men det är mycket fördelaktigt att ha IG / TG-närvaro också, speciellt med döda droppfunktioner. Jag minns att jag använde några appar; Radiate, Wisper för att köpa kokain i Las Vegas som en död droppe. Båda gångerna var framgångsrika. Endast kontanthandel naturligtvis, det här var 4+ år sedan i Las Vegas. Möt upp på Freemont för en handel, och i en park nära Vegas strip för den andra. Båda var kokain av brandkvalitet till rimliga priser. Jag har inte ens kontrollerat för att se om dessa appar fortfarande finns lol
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 21
Jag blev lurad så många gånger på IG att jag började försöka tillverka mina egna droger. Jag har varit drogfri i 11 månader ; )