Har du några frågor?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vi planerar att tjäna pengar på reklam för DNM och kemiska reagenser.

Med mottagandet av medel i vår budget kommer vi att bli ännu bättre. Vi planerar att skapa:
- kemiska och farmakologiska studier av ämnen.
- recensioner av laboratorieutrustning.
- videoinstruktioner för syntes av ämnen.
- reagensprovningstjänst (kommer att vara engagerad i inköp och testning av reagenser)
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Trevligt att se att du åtminstone har en plan. De flesta forum som detta existerar bara för att försvinna senare utan finansiering. Speciellt gillar jag idén med reagensprovning. De flesta människor kan inte köpa spektrometrar och kan inte föreställa sig att skicka sina prover till ett offentligt laboratorium. Jag menar vad händer om de får reda på att det är droger rätt?
 

Darknet princess

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
om jag vill skicka mina grejer CW kommer jag att få reda på renhetsgrad och annan information
Jag letar efter ett laboratorium som testar på coc, china white, crystal meth eller något liknande fent, skicka information och instruktioner och kan jag kommunicera med honom innan jag skickar prov
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
hej sir...

kan ibland inte hitta ämnen eller enorma metoder som publiceras när de till exempel ger in: 5MEO, DMT, BDO GBL, BDO till GBL, etc

7gSGBVbFcH
tack.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
det finns en gräns för att taggen ska vara minst 4 bokstäver.

du måste gå tillbaka till forumet och sedan försöka igen. det borde vara bra, det finns en tidsram medan du skriver ett svar eller skapar en tråd anslutningen återställer sig själv du måste kopiera meddelandet och refresf och sedan klistra in och posta igen. Jag frågade om det men jag tror att Xenforo kommer att fixa det i någon nästa uppdatering i deras php repo.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
lägg bara till vad du vill ha från nyckelverket som 5meo-syntes, 5meo-effekter, 5meo-säljare eller något liknande
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Jag tror alltid att det kommer att minska mina resultat på grund av att vara för specifika och eller felskrivna etc... ingen stress kommer att hantera jag antar tack!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ni borde definitivt tillverka reagenser för spot-testning. Svavelsyra och formaldehyd för Marquis, korhydrat och jod för Meltzer's. Många av dem är enkla. De här går för 15-20 dollar per 10 ml droppflaska. Det är 14,50-19,50 dollar i vinst. Jag tar en Merke/Marquis från dig. Alternativt kasta 8 av dem i en $ 4 tacklåda med lite lakmuspapper och några dimplebrunnar och det är ett $ 150-kit.
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Jag har problem med att dekryptera leverantörers meddelanden. Jag har betalat för produkter, men jag måste kunna dekryptera PGP-meddelandena från säljaren för att få mina saker.

Jag använder Kleopatra.
Jag har leverantörens PGP Public Key Block
Jag har produktens PGP-meddelande

Jag vet att jag på något sätt kan generera en nyckel med leverantörernas PGP Public Key Block och sedan använda nyckeln för att dekryptera Product PGP-meddelandet. HJÄLP!!!
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
använd gpg4win Jag tror att det är det enklaste
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag stöder idén om ett forum för diskussioner utanför ämnet. I dag hade jag behövt en plats där jag kunde lätta mitt hjärta och ämnet var inte något jag kunde lägga ut på mina sociala medier. Det var inte kemirelaterat men det var drogrelaterat. 2 personer kom till mitt hus idag för att sälja något till mig. De dejtade, nu har han en anklagelse om våld i hemmet och ett fotledsband. Han var fientligt inställd till situationen och jag var tvungen att tvinga honom att gå. Normalt en vän till mig.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Du kan skapa en grupp. Eller så kan du blogga i din egen profil. Eller föreslå en lösning som passar alla
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Okej tack, jag trodde att jag var tvungen att vara en supporter för att starta en grupp. Jag tänker bli en inom kort i alla fall. Jag har inte grundligt undersökt alla aspekter av webbplatsen ännu. Tack för tipsen. När det gäller en lösning som passar alla tänkte jag i stil med. The Hive hade "soffan The Shroomery har "off topic discussion" Kanske ett namn på en plats som är den lokala baren eller hänga av Jessie och kohorter på tv-showen. En plats för saker som inte är drogkemi.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Du kan gå med i alla befintliga grupper.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
När jag försöker skapa en grupp står det "oops du har inte tillåtelse att visa den här sidan eller utföra den här åtgärden"? Sidan jag hoppas kunna skapa är Chemistry 101, saker du borde ha lärt dig i kemiklassen
GWOqr4U6xH
 

Darknet princess

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
tropane är du en mod och lärare i den här nya gruppen grattis om så är fallet och förresten nästa gång någon kommer till ditt hus var du sover och agerar en foll ta en burk bar mase och ge dem ett fint skott och snart kommer alla att veta stör inte tropane jag vill gå med i den här gruppen och lära mig
 
  • Like
Reactions: vis

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag är administratör och hoppas kunna få lite hjälp. Jag ser nyttan med och behovet av en sådan grupp, även om jag är hopplöst underkvalificerad för jobbet. just nu håller människor på att blanda en kraftfull kemikalie med en annan kraftfull kemikalie i en burk på sin bänk. De har inte ens tänkt på vad som kommer att hända sen. Det kan koka över och lemlästa familjens hund eller starta en brand eller göra dem blinda. Det finns människor och inlägg på den här webbplatsen, som i sin sökning efter (vad de än söker efter) har glömt logiken och är på väg att ta en "knulla runt och ta reda på tillvägagångssätt för något som kan avsluta Thier frihet eller Thier liv. Om de har tur kommer ingenting alls att hända. De följde inte receptet tillräckligt noga. De tillsatte reaktanter i fel ordning. De kanske valde ett recept som inte fungerade för att det var mycket enklare än ett som skulle fungera, eller för att någon hade ett ofullständigt minne av något de fått höra eller sett. En person som är fast besluten att tillverka droger utan att först förstå mekaniken i grundläggande kemi är en allvarlig fara som kan undvikas
 

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Är det tillåtet att förmedla rc-leverantörer även om de inte är sponsorer?

Jag gillar det här forumet, men jag är fortfarande ganska nybörjare i syntes, så jag skulle vilja erbjuda förmedla rc-leverantörer, eftersom jag känner till rc-scenen extremt bra och så jag kunde återvända en del.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vad menar du med mediering?
 

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Någon letar efter något och jag ger honom befintliga leverantörer med rykte för det han letar efter om det finns några. (Inga extra kostnader, bara en länk eller ett namn till en leverantör)
 
Top