man, för att vara ärlig, borde du ha lite mer av tålamod, och kanske inte tror att folket är dumma bara för att de frågar något som du vet lätt....
Hur som helst, du svarade något helt annat i den här tråden om när du börjar lägga till keton och metylamin efter att amalgam började, jag frågade korrekt om det bästa ögonblicket att lägga till dem, och som diogenes sa till exempel, och du var överens, är det bästa ögonblicket när de första 3 tecknen visas istället för att vänta för mycket ...
Det är vad jag frågar efter, jag vet hur man gör amfetamin.
Jag kan förstå att dessa frågor är tråkiga för dig, då skulle jag rekommendera dig att inte svara på det.
Jag vet djupt många saker i många fält och om jag verkligen vill hjälpa, ill göra vänligt, eftersom någon har samma tvivel du hade tid sedan.
ta inte som en ofense, säger bara.
när det gäller de icke-engelska människor som försöker prata, ha tålamod sir, det finns mycket fler människor i världen som talar spanska än engelska, och när en turist eller någon kommer till mitt land och åtminstone försöker prata spanska är jag alltid glad, snäll och tålmodig.
Häromdagen var jag tvungen att omformulera en fråga bara för att du tror att vi alla måste tala perfekt engelska... och varenda person som läste den förstod den helt säkert.