- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
@aaronstevens Som jag hörde blev huvudanvändaren bakom kontot aaronstevens arresterad, varför finns det inget tillkännagivande om detta ännu? Jag tycker att din gemenskap borde veta eller kanske du vill komma ut med sanningen så att alla kan sluta gissa.
Du har varnat din e-postlista att din gamla e-post är komprometterad men på BB sa du inte något om det faktumet. Har du märkt att du doxxade alla dina kunder till varandra genom att skicka ut e-postmeddelandet till alla mottagare samtidigt? Åtminstone deras e-postadresser. Det ser riktigt illa ut hur ni behandlar känsliga uppgifter om era kunder.
Jag tror inte att osäkerhet bidrar positivt till sådana här situationer. Kom ut och gör klart vad som gäller.
BB borde införa handelsförbud för situationer som denna tills aaron reder ut saker och ting!!! Även om affärerna har varit utanför spärren är huvudägaren till detta konto som förmodligen arresteras en situation att inte leka med
Du har varnat din e-postlista att din gamla e-post är komprometterad men på BB sa du inte något om det faktumet. Har du märkt att du doxxade alla dina kunder till varandra genom att skicka ut e-postmeddelandet till alla mottagare samtidigt? Åtminstone deras e-postadresser. Det ser riktigt illa ut hur ni behandlar känsliga uppgifter om era kunder.
Jag tror inte att osäkerhet bidrar positivt till sådana här situationer. Kom ut och gör klart vad som gäller.
BB borde införa handelsförbud för situationer som denna tills aaron reder ut saker och ting!!! Även om affärerna har varit utanför spärren är huvudägaren till detta konto som förmodligen arresteras en situation att inte leka med
- Reaction score
- 30
Bra så, han har arresterats. Låt oss hoppas att han inte kan avslöja allt, WTF. Borta i 4 veckor 25 skit syra flikar senare, kan inte få mitt huvud över detta! Behöver fortfarande en cid-leverantör som inte kommer att riva mig! DM ENDAST snälla
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
aaron sitter inte i fängelse Men ärligt talat, jag vill inte ta itu med hans situation längre, det är en skam