Warning! You are currently using a domain is accessible on the regular internet, not on Tor. For better privacy and security, please use our onion domain instead.

🔍 Mest eftersökta!

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
38
View previous replies…

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
332
Deals
1
Har du beställt därifrån?

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Hello Constantylious och Nitrochems är båda äkta och pålitliga leverantörer enligt min mening! Skillnaden är att Nitrochems är något billigare, men förpackningen är också tydligt märkt med ett företags klistermärke som tydligt anger innehållet!

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Under tiden är paketleveransen från Nietrochems seriös och oansenlig utan någon externt synlig hänvisning till innehållet eller avsändaren!!!

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
52
Kan du möjligen hantera att skicka mig 2000 liter GBL per månad och skicka det till mig. Jag har en företagslicens som är associerad med den men jag skulle gärna vilja ta emot som något annat med eventuellt matfärg tillsatt för att jag ska se till att det inte ses som GBL. Jag skulle vara för evigt i din skuld och jag skulle lova att resa en staty till dig inom en snar framtid?

pingu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
15
Do you know how to comunicate with PGP AES-256 Encryption?

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
52
Det finns gott om bdo överallt, människor verkar tro att bdo är lagligt men det är precis ovanför GBL på schemat 1-listan med DEA. Så ty men nej tack jag har ingen användning för bdo. Varför lägger inte Kina till något till GBL som tekniskt gör det till en annan kemikalie men inte påverkar det på något sätt, de kunde börja skicka det igen med ett nytt namn och CAs # och vara på god mark fortfarande lagligt?

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
52
Jag är ledsen att du är i Skandinavien men skulle behöva beställa mig 1,4 från Kina? Är det inte en mycket grundläggande kemikalie. Skandinaven producerar inte något lösningsmedel i Skandinaven?

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Känner någon till en leverantör som har NABH4?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Hej, kolla mina listor, skickas måndag / tisdag nästa vecka.

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Hej, tack! om jag får fråga varifrån du skickar från? Är frakten till NL rimligt säker?

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
56
Jag har en källa som säljer varje steroidpulver, flaskor och flikar, de säljer PMK, BDO, helional och BMK (testade inte prekursorerna men för roids är de den största leverantören tror jag, många källor köper från dem och de är väldigt billiga)

meso-rx@sigmachemical.com.cn(Qingdao Sigma Chemical Co., Ltd)

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
109
Hej, är det bara en e-postadress eller finns det en webbplats också? Har du faktiskt beställt från dem? Om ja, skulle det vara intressant att veta hur bra deras stealth och frakt är? tack

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
56
https://www.sigmachemical.com.cn/ ;)
Jag beställde 10 g turinabol och 10 g clomid, allt perfekt, stealth var ok, kvaliteten är topp, men om du vill ha lite feedback gå på rx meso US / FR eller eroids ;) hittar du mycket feedback bro ;)

De säljer piller och flaskor också

Men om du vill köpa roids direkt har du goldenlabs.org, catcafe.is, pharmoz-labs, europharmma, driada medical, steroidify, basicstero.ws ... det beror på var du bor

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
56

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
Bloom tech China King's 100%% du får det du beställde inte skära skit vad andra kinesiska leverantörer gör är att köpa av bloomtech klippa produkten och sedan sälja dem till dig när det köper köpa ton och kasta in 200 ml om p2p från bmk glycidat i fickorna där vad ska du göra när du får produkten ingenting de för dina pengar måste du begå söt eller gå vidare men för de pengar det går för bara hålla upp eftersom det här fönstret är möjligheter kommer att stängas snart som Americanis sätter press på Kina för att stoppa allt detta eftersom det körs köpa den kinesiska regeringen för slushfonderna och ro.förorena världen med fentanyl- och meth-prekursorer
Alex Vivi han säljer dig vad produkten är märkt inga nedskärningar av rippande människor

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,333
Deals
1
Min granne betalar högsta pris för
4m-propriofenon
2b-4m-valerofenon
Fenylmagnesiumbromid och andra grignarder
Dimetokain HCl
Många andra kemikalier,
men de måste skeppas inom landet, endast Us-2-Us. Ingenting från Kina eller Polen. Ingenting genom tullen. Någon modig kunde importera den med kg, bryta ner den och sälja den med en enorm vinst.
Det finns annonser på just denna sida för $ 125 / kg d-kain HCl från Kina, Min granne skulle betala 10 gånger det

Field7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
37
I think prices are more realistically in the area of ~3000+ USD from the factory.