Dlaczego moje tłumaczenia trwają wiecznie?

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Jestem nowicjuszem i próbowałem destylacji wielu olejów, rozpuszczalników, mieszanin woda/olej i woda/rozpuszczalniki i po prostu robię prostą destylację ze zwykłymi szklanymi naczyniami i innymi rzeczami, ale nie ma znaczenia, co destyluję, po prostu trwa to wiecznie
na przykład jeśli mam mieszaninę wody i oleju, destyluje tylko 10 ml w ciągu 4 godzin

oglądając zbyt wiele procedur i konfiguracji na youtube i internecie wydaje się, że nie ma nic złego w moich konfiguracjach, ale jest to po prostu dziwnie czasochłonne ?!?

Ponadto używanie pompy próżniowej powoduje, że całe miejsce jest wypełnione gazem (zbyt dużo odpadów), a także widzę, że do prostych destylacji próżnia nie jest konieczna, ale wydaje mi się to niemożliwe bez niej?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Powiedz nam więcej o tym, czego używasz do podgrzewania, co podgrzewasz, jakiego szkła używasz itp.
Czy używasz wanny z czymś? Czy owijasz górną część kolby i kolumny na kilka centymetrów?

View previous replies…

methyllordir

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Używam laboratoryjnej grzałki elektrycznej / mieszadła magnetycznego i laboratoryjnego szkła borokrzemowego, ogrzewanie w kąpieli tylko przyspiesza podgrzewanie roztworu, ale tak naprawdę nie wydaje się pomagać w samej destylacji

Nie próbowałem owijać kolby ani powyższego szkła.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
601
Odizolowanie kolby + kolumny folią aluminiową pomoże zapobiec ucieczce ciepła, a tym samym przyspieszy destylację, mimo to destylacja zajmuje trochę czasu.
Należy upewnić się, że ciepło wewnątrz aparatu jest na stałym poziomie, aby destylacja mogła się odbyć.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
211
Deals
3
Jezu Chryste, ale mam dzisiaj problemy.